زیبایی و بهداشت فردی

آشنایی با برند بایودرما و پرفروش‌ترین محصولات آن

در این مقاله از سایت داروخانه آنلاین بتادارو قصد داریم تا به طور کامل به معرفی برند بایودرما پرداخته و شما را با چند محصول برتر آن آشنا کنیم.

۱. بایودرما یک برند نائوس است

بایودرما یک برند نائوس است. زیست‌شناسی محیطی در قلب رویکرد نائوس برای حفظ بهتر اکوسیستم پوست و تقویت مکانیسم‌های طبیعی آن! بجای درمان بیش‌ازحد پوست باید به آن آموخت که چگونه بخوبی عمل کند… با نشأت از این ایده، برندهای بایودرما، انستیتو استادرم و اتات پور بوجود آمدند. رسالت هر یک از این برندها در گسترش برند نائوس نقش دارد.

نائوس، یک شرکت هدف‌محور است که با الهام از یک دنیای ایده‌آل انسانی ساخته شده است. روشی برای نگاه کردن به جهان، میل دائمی برای زیر سوال بردن و به چالش کشیدن وضعیت کنونی برای ساختن آینده‌ای که هرگز هدف نهایی خود را فراموش نخواهد کرد: بشریت.

امروزه نائوس در ۱۰۰ کشور جهان فعالیت دارد و همچنان بشدت مستقل است؛ آرزوی نائوس آن است که بخاطر ارزش جهانی و اصالت رویکردش به یک برند شناخته‌شده در سطح جهانی تبدیل شود. نائوس برای دستیابی به این هدف، حوزه فعالیتش را از مراقبت از پوست به مراقبت شخصی (سلامت، زیبایی، تندرستی) گسترش خواهد داد.

سایت این کمپانی: www.naos.com

۲. فلسفه بایودرما

بیولوژی و درماتولوژی

بایودرما، آزمایشگاه پوست‌شناسی

بایودرما که از دهه ۱۹۷۰ پیشگام است، با قرار دادن بیولوژی در خدمت درماتولوژی، به تخصص بی‌نظیری دست یافته است. این رویکرد علمی اصلی، در وهله اول بر دانش پوست و مکانیسم‌های بیولوژیکی آن متکی است تا محصولاتی را با الهام گرفتن مستقیم از آنها تولید کند.

مدل بایودرما

یک مدل واحد: پوست سالم

تمام تحقیقات بایودرما حول مطالعه پوست سالم و سلول‌ها و عدم تعادل‌های آن می‌چرخد. پوست به زبان خودش صحبت می‌کند و بایودرما بصورت خستگی‌ناپذیر بدنبال درک آن است. پوست در معرض تغییرات و استرس‌های محیطی قرار دارد. بنابراین ممکن است بیماری‌ها، درمان‌های دارویی، پیری و بسیاری از عوامل دیگر بر تعادل آن تأثیر بگذارند و باعث عملکرد نامطلوب آن شوند.

رویکرد بایودرما شامل فعال کردن مجدد منابع طبیعی پوست برای کمک به مقاوم نمودن آن و بازیابی عملکردهای نرمال آن است؛ همان عملکردهایی که در پوست سالم وجود دارند.

مفهوم بایودرما

یک مفهوم منحصربفرد، تقلید بیولوژیکی

محصولات بایودرما با احترام کامل به پوست، مکانیسم‌های بیولوژیکی طبیعی آن را از طریق ترکیبات خود و نحوه فعالیت آنها کپی (تقلید) می‌کنند. بایودرما برای تهیه این محصولات، خالص‌ترین ترکیبات فعال را انتخاب کرده و برای تحمل بهتر از مولکول‌هایی استفاده می‌کند که بطور طبیعی در پوست وجود دارند. بسته به نواقص پوست، محصولات بایودرما باعث حفظ، فعالسازی یا ترمیم فرایندهای طبیعی پوست می‌شوند.

رسالت بایودرما

ایمنی پوست، یک نیاز واقعی

بایودرما همواره بدنبال تطبیق اثربخشی کامل و تحمل بهتر برای هر نوع پوست و هر وضعیتی (مشکلی) بوده است. برای تضمین بیشترین میزان ایمنی پوستی، محصولات بایودرما حاوی تعداد بسیار کمی از مواد تشکیل‌دهنده و ترکیبات فعال با دوز بهینه هستند. بایودرما با پیشدستی کردن به مقامات بهداشتی، تمایل دارد که تمام محصولات پوستی مشکوک را حذف کند. این تعهدات در یک منشور فرمولاسیون منعکس می‌شود که به تمام توسعه‌های محصول مربوط شده و برتری آنها را در یک روش علمی پایه‌گذاری می‌کند. این رویکرد قطعی توضیح می‌دهد که چرا محصولات بایودرما، تحمل پوست را بهبود می‌بخشند و به واکنش‌پذیری کمتر آن کمک می‌کنند. به همین دلیل است که همه آنها از کمپلکس طبیعی انحصاری D.A.F (فرمولاسیون پیشرفته پوستی) سود می‌برند.

پرفروش‌ترین محصولات بایودرما

محلول پاک‌کننده آرایش sensibio H2O

آشنایی با برند بایودرما و پرفروش‌ترین محصولات آن
آشنایی با برند بایودرما و پرفروش‌ترین محصولات آن

پوستی بکر و خالص که از آلودگی و آرایش پاک شده است.

مزایا

  • پوست را از ناخالصی‌ها و ذرات آلودگی پاک می‌کند
  • آرایش صورت و چشم را پاک می‌کند
  • پوست را تسکین می دهد
  • جلوی ریسک‌های واکنش پوست را می‌گیرد
  • تعادل طبیعی پوست را حفظ می‌کند

تحمل بسیار خوب، بدون نیاز به آبکشی و بدون عطر

در پوست شما چه اتفاقی می‌افتد

تمام محصولات بایودرما مطابق با اصول زیست‌محیطی فرموله می‌شوند که برای احترام به اکوسیستم پوست و حفظ سلامت ماندگار آن در قلب رویکرد نائوس قرار دارد.

sensibio H2O، یک میسلار واتر پاک‌کننده آرایش و تمیزکننده مخصوص برای پوست‌های حساس است. sensibio H2O از مسیل‌هایی با خواص پاک‌کنندگی آرایش و تمیزکنندگی فوق‌العاده ساخته شده است، پوست را بطور عمیق در صبح و شب تمیز می‌کند و بدین ترتیب از نفوذ آلاینده‌هایی که احتمالا باعث تشدید حساسیت پوست می‌شوند، به درون آن جلوگیری می‌نماید. این فناوری میسلار توسعه‌یافته توسط آزمایشگاه بایودرما، از لیپیدهای سلولی موجود در پوست الهام گرفته است. آن در هماهنگی کامل با پوست، پوشش محافظ طبیعی آن را حفظ می‌کند. sensibio H2O با PH فیزیولوژیکی حدود ۵٫۵ به تعادل بیولوژیکی پوست که برای حفظ پوست سالم ضروری است، احترام می‌گذارد. آن از ریسک‌های پیش‌التهابی جلوگیری کرده و آنها را تسکین می‌دهد. sensibio H2O حاوی آب بسیار تصفیه‌شده با گرید دارویی است. همچنین دارای ترکیبی از ۳ قند تسکین‌دهنده و شبیه‌سازی‌شده  بیولوژیکی است که از روند التهاب جلوگیری می‌کنند. انتخاب دقیق مواد تشکیل‌دهنده، تحمل کامل (مطلوب) را تضمین می‌کند و اطمینان می‌دهد که هر گونه اثرات باقی‌مانده از محصول روی پوست باعث آسیب و صدمه به آن نمی‌شوند.

روش مصرف

صبح و/ یا شب – ۷ روز هفته

۱. یک پد پنبه‌ای را به sensibio H2O آغشته کنید.

۲. آرایش چشم‌ها و صورت‌تان را به آرامی تمیز کنید.

۳. نیازی به شستشو با آب نیست.

کارایی

اثربخشی مطمئن، تحت نظارت پزشکی

چرا به این محصول اعتماد کنید: پوست حساس و واکنشی قادر نیست نقش خود –یک سد محافظتی در مقابل محرک‌ها – را بخوبی ایفا کند. مواد آرایشی، پاک کردن آرایش، آلودگی و استرس خارجی، پوست را هر روز ضعیف‌تر و سفت‌تر می‌کنند. پوست حساس، خود را از طریق احساس گرما، ناراحتی و قرمزی گسترده یا موضعی نشان می‌دهد. این نوع پوست براحتی دچار کم‌آبی شده و خشکی ناشی از این کم‌آبی می‌تواند به شکنندگی بیشتر و احساس ناخوشایند سفتی در پوست منجر شود. حساسیت بیش‌ از اندازه پوست می‌تواند موقت یا دائمی باشد.

نتایج فوری: ۹۹ درصد از آرایش را پاک می‌کند، ۹۹ درصد از ذرات آلاینده را پاک می کند، ۷۸ درصد از فلزات سنگین موجود در مواد آرایشی را پاک می‌کند.

ترکیب

این محصول مطابق با رویکرد زیست‌محیطی آزمایشگاه‌های نائوس فرموله شده تا به بهترین وجه از شما مراقبت کند. در قلب این محصول:

تکنولوژی میسلار: مرکز تحقیقات نائوس، میسلار واتر تمیزکننده و پاک‌کننده آرایش که نیازی به آبکشی ندارد را ابداع کرد. میسل‌ها که ترکیب آنها از چربی‌های پوست الهام گرفته شده است، قطرات نامرئی بسیار ریز پاک‌کننده هستند. آنها قادرند در عین حفظ غشای محافظ طبیعی پوست، ناخالصی‌ها را جذب کنند. این تکنولوژی ابداع‌شده توسط تحقیقات نائوس، در اکس- ان-پرونس (شهری در جنوب شرقی فرانسه)طراحی شد و در آزمایشگاه‌های بایودرما توسعه یافت.

پتنت (حق امتیاز) D.A.F: استرس خارجی می‌تواند پوست را واکنش‌پذیر و حساس نماید. این کمپلکس دارای حق انحصاری – صرفنظر از نوع پوست – آستانه تحمل پوست را افزایش می‌دهد و بنابراین مقاومت آن را بیشتر می‌کند. این ابداع مرکز تحقیقات نائوس در اکس- ان-پرونس طراحی شد و در آزمایشگاه‌های بایودرما توسعه یافت.

لیست مواد تشکیل‌دهنده

  • آکوآ/آب/EAU
  • گلیسریدهای کاپریک/ PEG-6 کاپریلیک
  • فروکتولیگوزاساخاریدها
  • مانیتول
  • زایلیتول
  • رامنوز

روغن دوش اتودرم

آشنایی با برند بایودرما و پرفروش‌ترین محصولات آن
آشنایی با برند بایودرما و پرفروش‌ترین محصولات آن

هیدراتاسیون ۲۴ ساعته و راحتی فوری بلافاصله پس از دوش گرفتن

مزایا

  • تغذیه‌‌کننده قوی پوست
  • تحریک پوست را تسکین می‌دهد
  • پوست را تمیز کرده، تسکین می‌دهد و چربی طبیعی را به آن باز می‌گرداند
  • مناسب حساس‌ترین پوست‌ها
  • پوست را نرم می‌کند و حس راحتی فوق‌العاده‌ای به آن می‌دهد

تحمل پوستی و چشمی بسیار خوب، غیرکومودون‌زا، فوم فوق‌العاده سبک، روغن کرمی و نرم (ابریشمی)، بدون چربی، بدون صابون، بدون سوزش چشم، با رایحه ملایم

در پوست شما چه اتفاقی می‌افتد؟

تمام محصولات بایودرما مطابق با اصول زیست‌محیطی فرموله می‌شوند که برای احترام به اکوسیستم پوست و حفظ سلامت ماندگار آن در قلب رویکرد نائوس قرار دارد.

روغن دوش اتودرم به لطف فرمول منحصربفرد خود که از بیولیپیدهای گیاهی، ویتامین PP و پتنت تراپی سد پوست، آن را تسکین داده و در مقابل عوامل مهاجم خارجی محافظت می‌نماید. بیولیپیدهای گیاهی (استرهای گل آفتابگردان و نارگیل)، حس سفتی پوست را تسکین می‌دهند و با ایجاد مجدد غشای محافظ پوست باعث افزایش مقاومت آن می‌شوند. ویتامین PP بوسیله تحریک سنتز لیپید، بازسازی سطح پوست برای مدت طولانی را امکان‌پذیر می‌سازد. پتنت تراپی سد پوست از لحاظ بیولوژیکی، جلوی اتصال باکتری‌هایی که مسئول تشدید تحریک پوست هستند (استافیلوکوکوس اورئوس) را می‌گیرد. کمپلکس طبیعی انحصاری D.A.F، آستانه تحمل پوست را افزایش می‌دهد.

روش مصرف

۱ یا ۲ بار در روز – ۷ روز هفته.

  • قدم ۱: هنگام دوش گرفتن، آن را روی پوست خیس بمالید
  • قدم ۲: سپس آبکشی کنید
  • قدم ۳: برای دستیابی به نتایج بهتر، پس از آن از یک محصول مراقبت از پوست اتودرم استفاده نمایید

اگر خشکی پوست همچنان ادامه داشت، با یک متخصص پوست مشورت نمایید.

کارایی

اثربخشی مطمئن، تحت نظارت پزشکی

چرا به این محصول اعتماد کنید: پوست خشک، بسیار خشک و تحریک‌شده باعث تغییر سد پوست می‌شود که این امر به کم‌آبی منجر شده و نفوذ محرک‌ها در پوست را تسهیل می‌نماید. پوست، انعطاف‌پذیری و نرمی خود را از دست می‌دهد. همچنین کدر و زبر شده و احساس سفتی یا خارش خواهد کرد. عوامل تشدیدکننده مانند محیط، سرما، تغییر دما و آلودگی، هر روز به پوست حمله می‌کنند. در این شرایط، محصولی که برای بهداشت پوست استفاده می‌شود، بسیار مهم است و بنابراین سازگاری آن با حساسیت پوست، ضروری است.

نتایج فوری: پوست را نرم کرده و حس راحتی فوق‌العاده‌ای به آن می‌دهد. ۸۰ درصد از مصرف‌کنندگان فکر می‌کنند که پوست‌شان بلافاصله نرم، راحت و درخشان می‌شود.

نتایج طولانی‌مدت: پس از ۲۷ روز استفاده از این محصول، هیدراتاسیون پوست حدود ۲۶ درصد افزایش می‌یابد. این افزایش می‌تواند تا ۳۹ درصد هم برسد. سطح هیدراتاسیون پس از ۲۷ روز استفاده، بمدت ۲۴ ساعت پایدار می‌ماند.

ترکیب

این محصول مطابق با رویکرد زیست‌محیطی آزمایشگاه‌های نائوس فرموله شده تا به بهترین وجه از شما مراقبت کند. در قلب این محصول:

پتنت تراپی سد پوست: باکتری‌ها بطور طبیعی روی سطح پوست وجود دارند و برای تعادل آن ضروری می‌باشند. در صورت وجود پوست مستعد آتوپی، سطوح بیش‌ازحد از باکتری‌های خاص می‌تواند باعث وخیم‌تر شدن وضعیت پوست شود. این کمپلکس انحصاری، چسبندگی این باکتری‌ها به سطح پوست را محدود می‌کند. این تراپی ابداع‌شده توسط تحقیقات نائوس در اکس-آن-پرونس طراحی شد و در آزمایشگاه‌های بایودرما توسعه یافت.

پتنت D.A.F: استرس خارجی می‌تواند پوست را واکنش‌پذیر و حساس نماید. این کمپلکس دارای حق انحصاری – صرفنظر از نوع پوست – آستانه تحمل پوست را افزایش می‌دهد و بنابراین مقاومت آن را بیشتر می‌کند. این ابداع مرکز تحقیقات نائوس در اکس- ان-پرونس طراحی شد و در آزمایشگاه‌های بایودرما توسعه یافت.

لیست مواد تشکیل‌دهنده

  • آکوا/آب/EAU
  • گلیسیرین
  • PEG 7 گلیسریل کوکوات
  • سدیم کوکوآمفواستات
  • لوریل گلوکوزید
  • کوکوگلوکوزید
  • گلیسریل اولئات
  • اسید سیتریک
  • PEG 90 گلیسریل ایزوستئارات
  • عطر
  • مانیتول
  • پلی‌سوربات ۲۰
  • زایلیتول
  • لائورت-۲
  • رامنوز
  • نیاسینامید
  • فروکتولیگوساخاریدها
  • توکوفرول
  • سیترات گلیسریدهای پالم هیدروژنه
  • لسیتین
  • آسکوربیل پالمیتات

بالم اتودرم اینتنسیو

آشنایی با برند بایودرما و پرفروش‌ترین محصولات آن
آشنایی با برند بایودرما و پرفروش‌ترین محصولات آن

یک محصول ضد خارش قوی، فوق‌العاده تسکین‌دهنده و بسیار تغذیه‌کننده.

مزایا

  • تمایل به خاراندن پوست را تسکین داده و کاهش می‌دهد
  • تغذیه‌کننده قوی پوست و احیاکننده لیپیدها
  • باعث می‌شود پوست، احساس راحتی بیشتری داشته باشد و قوی‌تر شود؛ تأثیر طولانی‌مدت

تحمل پوستی بسیار خوب، غیرچسبناک، بافت بدون چربی، جذب فوری، بدون عطر

در پوست شما چه اتفاقی می‌افتد؟

تمام محصولات بایودرما مطابق با اصول زیست‌محیطی فرموله می‌شوند که برای احترام به اکوسیستم پوست و حفظ سلامت ماندگار آن در قلب رویکرد نائوس قرار دارد.

کمپلکس انحصاری Lipigenium® متشکل از بیولیپیدهایی که بطور طبیعی در اپیدرم وجود دارند، با تحریک بیولوژیکی سنتز لیپیدها و پروتئین‌هایی که سیمان بین کورنئوسیت‌ها را تشکیل می‌دهند، سد پوست را بصورت ماندگار بازسازی می‌کند.

عامل پوستی ضد خارش PEA، بسرعت خارش را تسکین داده و میل به خاراندن را کاهش می‌دهد.

پتنت تراپی سد پوست از چسبندگی باکتری‌هایی که باعث تحریک حتی در خشک‌ترین پوست می‌شوند، جلوگیری می‌کند.

روش مصرف

برای افراد غیر بیمار: ۱ یا ۲ بار در روز روی پوست تمیزشده استفاده شود

متد ۳.۶.۹، یک روش جدید برای طبقه‌بندی استفاده از محصول است. آن به منظور مشخص کردن دوز مناسب بالم اتودرم اینتنسیو برای مصرف و سپس برای ایجاد یک روال و نظم بخشیدن به استفاده از کرم برای نتایج بهتر در دراز مدت و برای مراقبت بهتر ایجاد شده است.

قدم ۱:

۳ پمپ برای نوزاد: ۱ پمپ برای صورت، گردن و سینه – ۱ پمپ برای هر دو بازو و پشت – ۱ پمپ برای هر دو پا

قدم ۲:

۶ پمپ برای کودک: ۱ پمپ برای صورت و گردن – ۱ پمپ برای سینه – ۱ پمپ برای پشت – ۱ پمپ برای هر دو بازو – ۱ پمپ برای هر پا

قدم ۳:

۹ پمپ برای بزرگسال: ۱ پمپ برای صورت و گردن – ۱ پمپ برای سینه – ۱ پمپ برای پشت – ۱ پمپ برای هر دو بازو – ۲ پمپ برای هر پا

برای افراد بیمار: ۱ یا ۲ بار در روز

  • قدم ۱: روی پوست تمیزشده استفاده شود
  • قدم ۲: به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود
  • قدم ۳: در طول عودهای اگزما، علاوه بر نرم‌کننده از کورتیکواستروئیدهای پوستی استفاده کنید (در صورت شدید بودن خارش از استعمال نرم‌کننده روی زخم‌های اگزما اجتناب نمایید)

اگر خشکی پوست همچنان ادامه داشت، با یک متخصص پوست مشورت نمایید.

کارایی

اثربخشی مطمئن، تحت نظارت پزشکی

چرا به این محصول اعتماد کنید: علل اصلی ناراحتی افرادی که پوست بسیار خشک و تحریک‌شده دارند، خارش و احساس سفتی است. این خشکی می‌تواند نتیجه یک استعداد (زمینه) ژنتیکی و همچنین عوامل تشدیدکننده مانند آب، استفاده از محصولات مراقبت از پوست نامناسب، سرما، تغییرات دما و آلودگی باشد. این وضعیت توسط تغییر سد پوست و تکثیر باکتری‌هایی که باعث تحریک و حتی عفونت‌های ثانویه می‌شوند، مشخص می‌گردد. پوست در صورتی که مورد حمله قرار گیرد، ضعیف‌تر شده و به درمان روزانه نیاز پیدا می‌کند.

نتایج فوری: خارش و سوزش را تسکین می‌دهد. تسکین فوری پوست: ۹۵ درصد

نتایج طولانی‌مدت: خارش را تسکین می‌دهد. ۹ نفر از هر ۱۰ نفر، دیگر خود را خارش نمی‌دهند. عود نکردن علائم برای ۶ ماه: ۷۶ درصد

ترکیب

این محصول مطابق با رویکرد زیست‌محیطی آزمایشگاه‌های ناسوس فرموله شده تا به بهترین وجه از شما مراقبت کند. در قلب این محصول:

پتنت تراپی سد پوست: باکتری‌ها بطور طبیعی روی سطح پوست وجود دارند و برای تعادل آن ضروری می‌باشند. در صورت وجود پوست مستعد آتوپی، سطوح بیش‌ازحد از باکتری‌های خاص می‌تواند باعث وخیم‌تر شدن وضعیت پوست شود. این کمپلکس انحصاری، چسبندگی این باکتری‌ها به سطح پوست را محدود می‌کند. این تراپی ابداع‌شده توسط تحقیقات نائوس در اکس-آن-پرونس طراحی شد و در آزمایشگاه‌های بایودرما توسعه یافت.

تکنولوژی Lipigenium™: پوست دارای یک عملکرد سد طبیعی است که از آن در مقابل محیط اطراف محافظت می‌کند. در مورد پوست خشک و مستعد آتوپی، این سد فاقد لیپیدها و پروتئین‌هاست و دیگر نقش خود را ایفا نمی‌کند. این تکنولوژی به ترمیم سد پوست کمک می‌نماید. این تکنولوژی توسط تحقیقات نائوس در اکس-آن-پرونس طراحی شد و در آزمایشگاه‌های بایودرما توسعه یافت.

پتنت D.A.F: استرس خارجی می‌تواند پوست را واکنش‌پذیر و حساس نماید. این کمپلکس دارای حق انحصاری – صرفنظر از نوع پوست – آستانه تحمل پوست را افزایش می‌دهد و بنابراین مقاومت آن را بیشتر می‌کند. این ابداع مرکز تحقیقات نائوس در اکس- ان-پرونس طراحی شد و در آزمایشگاه‌های بایودرما توسعه یافت.

لیست مواد تشکیل‌دهنده

  • آکوآ/آب/EAU
  • گلیسیرین
  • پارافینیوم لیکوییدیوم/روغن معدنی
  • روغن دانه آفتابگردان
  • الکل بهنیل
  • ساکارز استئارات
  • کانولا/روغن کانولا
  • هیدروکسی اتیل آکریلات/سدیم اکریلویل دی‌متیل تائورات کوپلیمر
  • پنتیلن گلیکول
  • بتاسیتوسترول
  • زایلیتول
  • گلوکونات روی
  • آکریلات‌ها/C10-30 آلکیل آکریلات کراس پلیمر
  • پالمیتامید MEA
  • ۱,۲-HEXANEDIOL
  • کاپریلیل گلیکول
  • سدیم سیترات
  • مانیتول
  • رامنوز
  • سدیم لوریل لاکتیت
  • هیدروکسید سدیم
  • پلی سوربات ۶۰
  • سوربیتان ایزوستئارات
  • توکوفرول
  • فیتوسفینوگوزین
  • سرامید NP
  • اتیل هگزیل گلیسرین
  • سرامید AP کلسترول
  • کربومر
  • صمغ زانتان
  • فروکتولیگوساخاریدها
  • کاپریلیک/کاپریک تری‌گلیسرید
  • عصاره LAMINARIA OCHROLEUCA
  • اسید سیتریک
  • سرامید EOP

سبیوم مَت کنترل

آشنایی با برند بایودرما و پرفروش‌ترین محصولات آن
آشنایی با برند بایودرما و پرفروش‌ترین محصولات آن

مراقبتی که برق پوست را کم کرده و آن را صاف می‌کند.

مزایا

  • پوست را مات می‌کند (برق پوست را کم می‌کند)
  • مرطوب می‌کند
  • صاف می‌کند

تحمل پوستی بسیار خوب، غیرکومودون‌زا، یک زیرساز (پایه) خوب برای آرایش.

در پوست شما چه اتفاقی می‌افتد؟

تمام محصولات بایودرما مطابق با اصول زیست‌محیطی فرموله می‌شوند که برای احترام به اکوسیستم پوست و حفظ سلامت ماندگار آن در قلب رویکرد نائوس قرار دارد.

سبیوم مت کنترل، بطور خاص برای مات کردن فوری و ماندگار پوست‌های مختلط تا چرب فرموله شده است؛ این بافت «مات و صاف» که با انتخاب مناسبی از پودرهای مات‌کننده، پودرهای کامل‌کننده و عوامل مرطوب‌کننده فرموله شده است، به ارائه اثربخشی فوری و طولانی‌مدت کمک می‌کند. کمپلکس انحصاری Fluidactiv™ از نظر بیولوژیکی، کیفیت سبوم را تنظیم می‌کند، مانع بسته شدن منافذ می‌گردد و تشکیل جوش‌ها را کاهش می‌دهد. ترکیب روی و ویتامین B6 از نظر بیولوژیکی سبوم را محدود می‌کند. مواد فعال کراتولیتیک، منافذ را سفت کرده و بافت پوست را تمیز می‌کند تا سطح پوست صاف شود.

روش مصرف

برای افراد غیر بیمار:۱ یا ۲ بار در روز

  • قدم ۱: آن را صبح و شب پس از تمیز کردن پوست با  Sébium Gel moussant (Foaming gel) یا Sébium H2Oبه آن بمالید.
  • قدم ۲: به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

برای افراد بیمار: اگر مشکل همچنان ادامه داشت، با یک متخصص پوست مشورت کنید.

کارایی

اثربخشی مطمئن، تحت نظارت پزشکی

چرا به این محصول اعتماد کنید: پوست مختلط تا چرب، یک وضعیت پوستی است که علت آن تولید زیاد سبوم در ناحیه T یا در کل صورت است و به علائم مختلفی از جمله پوست براق، منافذ گشادشده، بافت پوست نامنظم، چهره کدر و … منجر می‌شود. برای حل این مسئله، زنان بطور کلی بیش‌ازحد از محصولات مرطوب‌کننده، مات‌کننده، پنهان‌کننده ناهمواری‌ها استفاده می‌کنند و در طول روز، آنها را چندین بار تجدید می‌نمایند؛ این کار به بروز مشکلاتی مانند بسته شدن منافذ، ظاهر شدن جوش‌ها و خفه شدن پوست منجر می‌شود. در نتیجه برای پاسخگویی به این نیاز خاص لازم است یک مراقبت ویژه و سازگار (هماهنگ) با پوست‌تان را در پیش بگیرید.

نتایج فوری: قدرت مات‌کننده فوری، پوست را صاف می‌کند؛ ۹۱ درصد صاف‌تر. پوست را مرطوب می‌کند؛ ۹۱ درصد رطوبت‌رسانی.

نتایج طولانی‌مدت: اثر مات‌کنندگی و ضد براقیت. مات‌کنندگی برای ۸ ساعت: ۹۱ درصد

براقیت پوست پس از ۲۸ روز تنظیم می‌شود: ۱۰۰ درصد

پوست را مرطوب می‌کند؛ رطوبت‌رسانی بمدت ۱۲ ساعت

پوست را صاف می‌کند؛ جوش‌ها پس از ۲۸ روز صاف می‌شوند: ۹۶ درصد

ترکیب

این محصول مطابق با رویکرد زیست‌محیطی آزمایشگاه‌های ناسوس فرموله شده تا به بهترین وجه از شما مراقبت کند. در قلب این محصول:

پتنت Fluidactiv™: تغییرات در سیالیت سبوم می‌تواند مسئول جوش‌های پوست باشد. این کمپلکس انحصاری با غلیظ شدن سبوم مقابله می‌کند و از این طریق جلوی بسته شدن منافذ را می‌گیرد و ریسک ظاهر شدن جوش‌ها را به حداقل می‌رساند. این ابداع توسط تحقیقات نائوس در اکس-آن-پرونس طراحی شد و در آزمایشگاه‌های بایودرما توسعه یافت.

پتنت D.A.F: استرس خارجی می‌تواند پوست را واکنش‌پذیر و حساس نماید. این کمپلکس دارای حق انحصاری – صرفنظر از نوع پوست – آستانه تحمل پوست را افزایش می‌دهد و بنابراین مقاومت آن را بیشتر می‌کند. این ابداع مرکز تحقیقات نائوس در اکس- آن-پرونس طراحی شد و در آزمایشگاه‌های بایودرما توسعه یافت.

لیست مواد تشکیل‌دهنده

  • آکوآ/آب/EAU
  • گلیسیرین
  • سیکلوپنتاسیلوکسان
  • متیل متاکریلات کراس پلیمر
  •  سیکلوهگزاسیلوکسان
  • دی‌پروپیلن گلیکول
  • POLYMETHYLSILSESQUIOXANE
  • PEG-10 دایمتیکون
  • HDI/تریمتیلول هگزیل لاکتون کراس پلیمر
  • بوتیلن گلیکول
  • سدیم کلراید
  • وینیل دایمتیکون/ METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER
  • C30-45 آلکیل ستریل دایمتیکون کراس پلیمر
  • زینک گلوکونات
  • دی سدیم ادتا
  • اسید سالیسیلیک
  • مانیتول
  • زایلیتول
  • رامنوز
  • صمغ زانتان
  • هیدروکسید سدیم
  • دودسیل گالات
  • پیریدوکسین HCL
  • عصاره قارچ FOMES OFFICINALIS
  • PEG 40 روغن کرچک هیدروژنه
  • فنوکسی اتانول
  • عطر

 

دکتر بیوک لاهیجانی افخم

دکتر بیوک لاهیجانی افخم (به انگلیسی: Buyuk Lahijani Afkham) متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۴۳ در تبریز هستند. ایشان مدرک کارشناسی ارشد داروسازی خود را از دانشگاه غازی (Gazi University) ترکیه دریافت کرده‌اند و مقالات متعددی را نیز در ژورنال های معتبر به چاپ رسانده‌اند. دکتر بیوک لاهیجانی افخم در سال ۱۳۹۷ داروخانه آنلاین بتادارو (Betadarou) را در شهر تبریز تاسیس کردند. بتادارو دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است و به انتخاب بسیاری از شرکت های داروسازی جزو داروخانه های برتر استان آذربایجان شرقی قرار دارد. شماره نظام پزشکی: 9205 | آدرس: تبریز، خیابان ارک جدید، داروخانه افخم

نوشته های مشابه

‫۶ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا