تناسب اندام

معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن

خرید مکمل درست از برندهای معتبر می‌تواند کمک بزرگی  در دستیابی به اهداف تناسب اندام‌تان باشد. در این مقاله از سایت داروخانه آنلاین بتادارو قصد داریم تا به معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن بپردازیم.

کمپانی Nutrex Reseach در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد. تمرکز اصلی این کمپانی همواره  بر ارائه محصولات پیشرفته و قدرتمند به صنعت تولید مکمل‌های ورزشی بوده است. Nutrex Reseach، اواین کمپانی مکمل‌سازی است که کپسول‌های مایع تولید کرده است. سپس این کمپانی با سرمایه‌گذاری روی زمان و منابع، آنها را به کپسول‌های چندفاز مایع ارتقاء داد؛ که درواقع کپسول‌های ۲ در ۱ هستند. محصولات ناترکس جزء برترین مکمل‌های بدنسازی هستند و این کمپانی همچنان بدنبال راه‌هایی برای بهتر کردن محصولاتش است.

خرید مکمل بدنسازی

ماسل اینفیوژن

معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
  • ۲۵ گرم پروتئین باکیفیت در هر وعده
  • حاوی ترکیب چند پروتئینی پیشرفته
  • حاوی پروتئین وی کنسانتره و ایزوله
  • سرشار از اسیدهای آمینه ضروری و BCAAهای طبیعی
  • چربی کم
  • فوق‌العاده خوش‌طعم

اطلاعات محصول

ماسل اینفیوژن، یک فرمول پیشرفته چند پروتئینی است که در هر وعده، ۲۵ گرم پروتئین باکیفیت برای عضلات‌تان فراهم می‌کند. ماسل اینفیوژن بجای تمرکز روی یک منبع پروتئین واحد، حاوی ترکیبی از چندین پروتئین عملکردی برای به حداکثر رساندن رشد عضلانی است. ماسل اینفیوژن، سرشار از اسیدهای آمینه ضروری است که واحدهای اصلی سازنده عضله هستند. آن یک منبع عالی گلوتامین است و با سطح بالای BCAAهای طبیعی، سوخت مورد نیاز عضلات برای ترمیم و رشد را در اختیار آنها قرار می‌دهد. ماسل اینفیوژن، بسیار کم چربی است و بنابراین دستیابی به توده عضلانی خالص را آسان‌تر می‌سازد. این مکمل بسیار خوش‌طعم است و براحتی با یک قاشق مخلوط می‌شود.

خرید پروتئين بدنسازی

نحوه مصرف

۱ اسکوپ سرصاف از این مکمل را با ۱۸۰ تا ۲۴۰ میلی‌لیتر آب مخلوط کنید. ماسل اینفیوژن می‌تواند در هر زمانی از روز یا شب مصرف شود.

ایزوفیت

معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
  • ۲۵ گرم پروتئین وی ایزوله آماده مصرف در هر وعده
  • حاوی بیش از ۱۲ گرم EAAs و تقریبا ۶ گرم BCAAs
  • دارای طعم‌های فوق‌العاده لذیذ
  • بدون لاکتوز و بدون گلوتن
  • کاملا بدون AMINO SPIKING

اطلاعات محصول

انتظارات‌تان را بالا ببرید و تجربه بهتری از مصرف پروتئین وی ایزوله بدست آورید. پروتئین وی ایزوله موجود در این محصول، بهترین مزه و بالاترین کیفیت ممکن را دارد. ایزوفیت، اولین پروتئین وی ایزوله است که با طعم‌های فوق‌العاده لذیذی ارائه شده است. این پودر آنقدر خوشمزه است که شما اصلا باور نمی‌کنید یک وی ایزوله می‌باشد. این محصول براحتی با آب مخلوط می‌شود و حس فوق‌العاده نرم و لطیفی در دهان بجای می‌گذارد.

ممکن است فکر کنید که اینهمه خوبی نمی‌تواند واقعی باشد و حتما کیفیت محصول فدا شده است اما ابدا اینطور نیست. ایزوفیت حاوی  ۲۵ گرم از خالص‌ترین وی ایزوله در هر وعده است. این محصول حاوی بیش از ۱۲ گرم EAAs به همراه تقریبا ۶ گرم BCAAs برای کمک به حداکثرسازی سنتز پروتئین می‌باشد. این پودر فاقد لاکتوز و گلوتن بوده و کاملا بدون AMINO SPIKING است.

ایزوفیت، فوق‌‌العاده پاک (تمیز) است. در این محصول بجای مواد غلیظ‌کننده نامرغوب از پودر روغن MCT و فیبر اینولین ارگانیک استفاده شده تا بهترین طعم پروتئین وی ایزوله را تجربه کنید.

کافی است ایزوفیت را فقط یکبار امتحان کنید؛ مطمئنیم که آن به پروتئین وی ایزوله مورد علاقه‌تان تبدیل خواهد شد.

نحوه مصرف

۱ اسکوپ ایزوفیت را با ۱۵۰ میلی‌لیتر آب سرد مخلوط کنید و بلافاصله پس از تمرین بنوشید. ایزوفیت همچنین می‌تواند برای کمک به ریکاوری و ساخت عضله خالص، در هر زمانی از روز و در بین وعده‌های غذایی مصرف شود.

گلوتامین درایو

معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
  • ۵ گرم ال‌گلوتامین خالص در هر وعده
  • تجزیه عضلانی ناشی از تمرین، رژیم یا استرس را کاهش می‌دهد
  • ریکاوری عضله را بهبود می‌بخشد و به رشد بافت عضله کمک می‌کند
  • ایده‌آل برای مصرف روزانه
  • بدون طعم؛ بنابراین می‌توانید آن را به نوشیدنی  مورد علاقه‌تان اضافه کنید

اطلاعات محصول

گلوتامین یک اسید آمینه ضروری است و ۶۰ درصد از کل اسید آمینه‌های موجود در بافت عضله را تشکیل می دهد. استرس، رژیم گرفتن و تمرین شدید منظم باعث خالی شدن ذخایر طبیعی گلوتامین عضلات شما خواهد شد. این فرایند، بافت عضله را تجزیه می‌کند. توانایی معکوس کردن این فرایند بوسیله ریکاوری از تمرین و ترمیم بافت عضله با سرعت زیاد، برای عضله‌سازی و افزایش قدرت حیاتی است.

مصرف ال‌گلوتامین اضافی بصورت مکمل به حفظ سطوح بالای گلوتامین عضله کمک می‌کند که به نوبه خود رشد و ترمیم بافت عضله را تسریع می‌نماید. مصرف روزانه ال‌گلوتامین به حداکثر رساندن عضله‌سازی شما کمک خواهد کرد. گلوتامین درایو از ال‌گلوتامین خالص تشکیل شده است. آن بدون طعم است و می‌تواند براحتی به نوشیدنی مورد نظر شما اضافه شود. افزودن ۱ اسکوپ گلوتامین درایو به وعده غذایی یا نوشیدنی پس از تمرین‌تان، ترمیم عضله را تا حد زیادی افزایش خواهد داد و بدن شما را برای رشد سریع‌تر بافت عضله آماده می‌سازد.

نحوه مصرف

۱ اسکوپ از آن را با ۱۸۰ تا ۲۴۰ میلی‌لیتر آب یا نوشیدنی مورد نظرتان مخلوط کنید. ۲ وعده از آن را در روز میل نمایید: یکی صبح بمحض بیدار شدن و دیگری شب قبل از خواب. در روزهایی که تمرین دارید، یک وعده اضافی از آن را  پس از تمرین‌تان مصرف کنید.

آمینو درایو ۵۰۰۰

معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
  • فرمول کامل اسید آمینه
  • حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری، غیرضروری و نیمه‌ضروری
  • رشد عضلانی، قدرت و ریکاوری را افزایش می‌دهد
  • اگر قبل یا بعد از تمرین مصرف شود، عملکرد را بهبود می‌بخشد
  • قرص‌هایی با قابلیت بلع آسان

اطلاعات محصول

آمینو درایو ۵۰۰۰ حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری، غیرضروری و نیمه‌ضروری است. این فرمول کامل اسید آمینه، از ترکیبی از منابع پروتئین استفاده می‌کند و این ویژگی باعث می‌شود که یک انتخاب ایده‌آل برای ورزشکاران  در هر ساعتی از روز یا شب باشد.

این فرمول کامل اسید آمینه اطمینان می‌دهد که مواد مغذی مورد نیاز برای کمک به افزایش رشد عضله، قدرت، ریکاوری و حفظ سلول‌های عضله در دسترس هستند. آمینو درایو ۵۰۰۰، یک فرمول منحصربفرد و خلاقانه است که بعلت جذب سریع، زودتر وارد عضلات شما می‌شود.

نحوه مصرف

۵ عدد قرص را قبل از تمرین و ۵ عدد دیگر را پس از تمرین با یک لیوان آب میل کنید. این محصول می‌تواند در هر زمانی از روز برای حمایت از ریکاوری و رشد عضلانی مصرف شود.

قیمت و خرید آمینو

BCAA درایو

معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
  • ۵ گرم اسید آمینه شاخه‌دار در هر وعده
  • مناسب برای فعالیت آنابولیک مستقیم در داخل عضله
  • رشد عضله، قدرت و ریکاوری را افزایش می‌دهد
  • اگر قبل از تمرین مصرف شود، عملکرد را بهبود می‌بخشد
  • نسبت ترکیبات آن: ۲:۱:۱

اطلاعات محصول

BCAA درایو حاوی اسیدهای آمینه ال‌لوسین، ال‌ایزولوسین و ال‌والین است که به نسبت ۲:۱:۱ ترکیب شده‌اند. BCAAها ۳۳ درصد از کل پروتئین عضله را تشکیل می‌دهند. BCAAها تنها اسیدهای آمینه‌ای هستند که بطور مستقیم در داخل عضله متابولیزه می‌شوند و یک اثر آنابولیک فوری دارند.

BCAAها به افزایش رشد عضله، قدرت و ریکاوری کمک می‌کنند و در جلوگیری از کاهش عضله در حین رژیم گرفتن موثرند. ثابت شده که آنها در صورت مصرف قبل از تمرین، عملکرد عضلانی را بهبود می‌بخشند و اگر پس از تمرین مصرف شوند، باعث تسریع روند ترمیم عضلات خواهند شد. BCAA درایو، یک مکمل عضله‌سازی ضروری است و باید از اجزای اصلی برنامه غذایی هر روزشکاری باشد.

توضیحات علمی

لوسین:

لوسین بعنوان آنابولیک‌ترین اسید آمینه شاخه‌دار در نظر گرفته می‌شود. آن در سنتز پروتئین عضله (MPS) و بسیاری از عملکردهای متابولیک دیگر، نقش اساسی دارد. لوسین در رشد و ترمیم بافت استخوان و عضله دخیل بوده، از تولید هورمون رشد پشتیبانی می‌کند، به بهبود زخم و تنظیم سطوح قند خون کمک می‌نماید؛ همچنین از تجزیه پروتئین‌های عضله پس از تروما یا استرس شدید مانند تمرین با شدت بالا جلوگیری می‌کند.

ایزولوسین:

ایزولوسین به سنتز پروتئین، ترمیم زخم، سم‌زدایی از ضایعات ازُتی، تحریک عملکرد ایمنی و افزایش ترشح چندین هورمون کمک می‌کند. آن برای تشکیل هموگلوبین، تنظیم قند خون و همچنین سطوح انرژی ضروری است.

والین:

والین همانند سایر BCAAها به سنتز پروتئین، رشد عضله، ترمیم بافت و تأمین انرژی کمک می‌کند. همچنین به پشتیبانی از هماهنگی عضله کمک کرده، قدرت ذهنی را حفظ می‌کند و می‌تواند یک اثر آرام‌کننده عاطفی داشته باشد.

نحوه مصرف

۵ عدد قرص را دو بار در روز در بین وعده‌های غذایی با ۲۴۰ میلی‌لیتر آب یا نوشیدنی مورد علاقه‌تان میل کنید. در روزهای تمرین، یک وعده دیگر از آن را ۳۰ تا ۴۵ دقیقه قبل از تمرین مصرف نمایید.

قیمت و خرید بی سی ای ای

کراتین درایو

معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
  • کراتین مونوهیدرات خالص
  • توده عضلانی، قدرت و توان را افزایش می‌دهد
  • ایمن و موثر (ایمنی و اثربخشی آن بطور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است)
  • بدون طعم بنابراین می‌توانید آن را به نوشیدنی مورد علاقه‌تان اضافه کنید

اطلاعات محصول

کراتین درایو حاوی کراتین مونوهیدرات خالص، بی‌خطر و موثر است. کراتین مونوهیدرات معمولا بصورت روزانه در مقادیر چندگرمی در طی یک دوره نسبتا طولانی مصرف می‌شود. به همین دلیل، کیفیت کراتین مصرفی شما باید یک عامل مهم در انتخاب محصول باشد. کراتین شما می‌تواند مانند یک پودر سفید و خالص بنظر برسد اما همچنان کیفیت پایینی داشته و حاوی ناخالصی‌های مضر و سمی باشد. حتی سخت‌گیرترین مصرف‌کنندگان نیز از کیفیت، ایمنی و اثربخشی این کراتین مونوهیدرات راضی هستند.

مصرف روزانه ۱ تا ۲ دوز کوچک از کراتین درایو، بسرعت کراتین مورد نیاز عضلات را تأمین می‌کند که این امر به افزایش در توده عضلانی و ظرفیت تمرینی بیشتر با افزایش قدرت قابل‌توجه منجر خواهد شد. کراتین درایو بدون طعم است و می‌تواند براحتی به نوشیدنی مورد نظر شما اضافه شود.

نحوه مصرف

۱ اسکوپ از آن را با ۲۴۰ میلی‌لیتر آب مخلوط کرده و بلافاصله میل نمایید. روزانه ۱ تا ۲ وعده از آن را مصرف کنید. کراتین درایو بدون طعم است و بنابراین می‌توانید آن را به نوشیدنی مورد علاقه‌تان اضافه نمایید. برای دستیابی به بهترین نتایج، هر روز از آن استفاده کنید.

خرید کراتین بدنسازی

LIPO-6 (لیپو-۶)

معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
  • اولین قرص رژیمی کپسول مایع در جهان
  • برنده جایزه بهترین محصول کاهش وزن برای ۴ سال متوالی
  • کپسول‌های مایع با جذب سریع
  • مناسب برای یک دوره ۳۰ روزه کامل

اطلاعات محصول

LIPO-6 یک فرمول قدرتمند و بسیار محبوب برای کاهش وزن است که برای جذب بهتر و اثرات سریع از کپسول‌های مایع با حداکثر قدرت استفاده می‌کند. این روش بسیار پیشرفته در ارائه مواد سریع‌الجذب، LIPO-6 را به یک گزینه عالی در بین محصولات کاهش وزن تبدیل می‌کند.

هنگامی که LIPO-6 در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شد، اولین قرص رژیمی کپسول مایع در جهان بود. LIPO-6 در طول سال‌ها جایگاه خود را بعنوان یک ابزار مطمئن وتأییدشده برای پشتیبانی از کاهش وزن تثبیت کرده است.

این مکمل برای مردان و زنان، علاقمندان به تناسب اندام و بدنسازان، فوق‌العاده موثر است. LIPO-6 از کپسول‌های گیاهی کاملا طبیعی که عاری از هرگونه مواد ژلاتینی مشتق‌شده از حیوانات هستند، استفاده می‌کند.

بنابراین تعجبی ندارد که چرا LIPO-6 بعنوان محصول کاهش وزن برتر در سال‌های ۲۰۰۵، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ شناخته  شد. امروزه LIPO-6 به معیاری برای سایر قرص‌های رژیمی کپسول مایع تبدیل شده است.

خرید و قیمت قرص چربی سوز

نحوه مصرف

۲ عدد کپسول مایع را ۳۰ دقیقه قبل از صبحانه و ۲ کپسول دیگر را بعدازظهر مصرف کنید. در دو روز اول با ۲ عدد کپسول مایع (۱ عدد در صبح و ۱ عدد در بعدازظهر) شروع کنید و هر دو روز، ۱ کپسول اضافه نمایید تا به حداکثر دوز مصرف یعنی ۴ کپسول در روز برسید. هرگز بیش از ۴ کپسول در روز مصرف نکنید و از مصرف این محصول در طول ۶ ساعت خواب شبانه اجتناب نمایید.

LIPO-۶ CLA

معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
  • به ساخت اندامی باریک و بدون چربی کمک می‌کند
  • از فعالیت متابولیک حمایت می کند
  • به افزایش توده عضلانی کمک می‌نماید
  • بدون محرک

اطلاعات محصول

LIPO-۶ CLA، یک فُرم بسیار غلیظ‌شده از اسید لینولئیک مزدوج طبیعی است. CLA هنگامی که با ورزش منظم ترکیب شود، می‌تواند به شما کمک کند اندامی باریک و عضلانی بسازید. آن در رشد عضله بدون چربی مفید است و بنابراین از چربی‌سوزی طبیعی پشتیبانی می‌کند- چون بدن برای حفظ عملکرد مناسب عضلات، کالری می‌سوزاند. LIPO-6 CLA با حمایت از یک فعالیت متابولیک بالاتر به رژیم‌گیرندگان کمک می‌کند به ترکیب بدنی مورد نظرشان دست یابند.

LIPO-6 CLA عاری از مواد محرک است و می‌تواند براحتی با سایر محصولات رژیمی ترکیب شود. این محصول برای بهینه‌سازی نتایج، CLA را در کپسول‌های سافت‌ژل مایع با جذب سریع ارائه داده است.

نحوه مصرف

۱ عدد سافت‌ژل را صبح‌ها و ۱ عدد دیگر را شب‌ها ترجیحا با وعده غذایی میل کنید.

HMB 1000

معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
معرفی برند ناترکس و مکمل‌های ورزشی آن
  • به ساخت توده خالص عضلانی کمک می‌کند
  • از ریکاوری و ترمیم بافت عضلانی پشتیبانی می‌کند
  • عملکرد و قدرت عضلانی را بهبود می‌بخشد
  • سنتز پروتئین را افزایش و تجزیه پروتئین را کاهش می‌دهد
  • به جلوگیری از تمرین‌زدگی و اُفت (رکود) کمک می‌کند

اطلاعات محصول

HMB (بتاهیدروکسی بتامتیل‌بوتیرات)، یک متابولیت از اسید آمینه لوسین است. بدن برای محافظت و ترمیم بافت عضله به این ماده نیاز دارد. مصرف منظم HMB، تجزیه پروتئین را کُند می‌سازد و سنتز پروتئین را افزایش می‌دهد. این امر در ورزشکارانی که تمرینات مقاومتی و وزنه‌ای شدید انجام می دهند، چندین مزیت دارد: افزایش عضله خالص، بازده قدرت بیشتر، ریکاوری سریع‌تر و پاسخ کلی بهتر به تمرینات.

HMB 1000 در هر وعده حاوی ۱۰۰۰ میلی‌گرم بتاهیدروکسی بتامتیل‌بوتیرات فعال است. این مکمل در صورت مصرف روزانه، بیشترین اثرگذاری را خواهد داشت و باید به یک جزء اصلی در رژیم ورزشکاران تبدیل شود. برای کمک به حداقل رساندن تجزیه عضلات در طول تمرین و پشتیبانی مستقیم از ترمیم بافت عضلانی، همیشه باید یک وعده HMB 1000 قبل از تمرین مصرف شود. هر چه سخت‌تر تمرین کنید، مزایای HMB را بیشتر احساس خواهید کرد.

مزایای مثبت HMB با مدت زمان مصرف آن، رابطه مستقیم دارد. توصیه می کنیم که این مکمل را صبح‌ها بمحض بیدار شدن ، درست قبل از هر تمرین و شب‌ها درست قبل از خواب مصرف کنید. استفاده از این استراتژی به بهینه‌سازی نتایج حاصل از تمرین کمک خواهد کرد.

نحوه مصرف

یک وعده (۲ عدد کپسول) را ۳ بار در روز مصرف کنید.

دکتر بیوک لاهیجانی افخم

دکتر بیوک لاهیجانی افخم (به انگلیسی: Buyuk Lahijani Afkham) متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۴۳ در تبریز هستند. ایشان مدرک کارشناسی ارشد داروسازی خود را از دانشگاه غازی (Gazi University) ترکیه دریافت کرده‌اند و مقالات متعددی را نیز در ژورنال های معتبر به چاپ رسانده‌اند. دکتر بیوک لاهیجانی افخم در سال ۱۳۹۷ داروخانه آنلاین بتادارو (Betadarou) را در شهر تبریز تاسیس کردند. بتادارو دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است و به انتخاب بسیاری از شرکت های داروسازی جزو داروخانه های برتر استان آذربایجان شرقی قرار دارد. شماره نظام پزشکی: 9205 | آدرس: تبریز، خیابان ارک جدید، داروخانه افخم

نوشته های مشابه

‫۶ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا