زیبایی و بهداشت فردی

معرفی برند ویشی و محصولات برتر آن

اگر به مبحث مراقبت از پوست علاقه‌مند باشید، احتمالا نام برند ویشی را شنیده‌اید. اما آیا تابحال فکر کرده‌اید چه تاریخچه‌ای در پشت این برند معروف وجود دارد؟ ما در این مطلب به معرفی برند ویشی و ۶ محصول برتر آن می‌پردازیم. این مقاله توسط بخش تحریریه بتادارو، داروخانه آنلاین تبریز، آماده شده است.

ویشی یک برند فرانسوی است که در سال ۱۹۳۱ توسط دکتر هالر تأسیس شد. ویشی در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست، خصوصا برای پوست‌های حساس فعالیت دارد و بیش از ۸۰ سال است که در عرصه مراقبت از پوست و محصولات آرایشی پیشگام است.

اولویت اصلی این برند  در هنگام فرمول‌بندی محصولاتش فقط مراقبت از پوست نیست بلکه شرکت ویشی بعنوان یک برند تجاری با تمرکز روی محافظت از محیط ‌زیست، به شیوه‌های تجارت پایدار نیز متعهد است.

تعهد ویشی به کیفیت

ویشی بعنوان یک برند فرانسوی با ریشه‌های فرانسوی، به تاریخچه خود افتخار می‌کند. این شرکت در اووِرنی – منطقه آتشفشانی معروف فرانسه – تأسیس شد و در حال حاضر نیز در همانجا به تولید محصولاتش ادامه می‌دهد. درواقع این برند از سال ۱۹۶۹ از یک کارخانه – که حدود ۵ کیلومتر از منبع چشمه‌های طبیعی فاصله دارد – استفاده کرده است.

ماده تشکیل‌دهنده فعال منحصربفرد: آب معدنی ویشی

معرفی برند ویشی و ۶ محصول برتر آن
معرفی برند ویشی و ۶ محصول برتر آن

ماده تشکیل‌دهنده محرمانه ویشی، آب معدنی طبیعی ویشی است که غنی از ۱۵ ماده معدنی کمیاب ازجمله کلسیم، پتاسیم و منیزیم می‌باشد.

این ۱۵ ماده معدنی ضروری از آب یک ناحیه حفاظت‌شده گرفته می‌شوند که از سال ۱۸۷۴ در مقابل آلودگی از آن محافظت شده است. این آب خالص ۱۰۰٪ طبیعی، سدهای دفاعی پوست را تقویت می‌کند. هر بسته از این آب معدنی قبل از برچسب خوردن، یک فرایند کنترل دقیق را طی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تمام ویژگی‌های تقویت‌کنندگی طبیعی‌اش را حفظ می‌نماید و بنابراین تا ۴ سال پس از تولید، قابل ردیابی (پیگیری) است.

ایمنی محصولات ویشی

فرمول‌های ویشی، هایپوآلرژنیک هستند، روی پوست‌های حساس آزمایش شده‌اند و بدون پارابن می‌باشند

محصولات مراقبت از پوست ویشی علاوه بر آنکه بطور خاص برای پوست‌های حساس فرموله شده‌اند، ضدحساسیت و بدون پارابن نیز می‌باشند. همچنین این برند با یک گروه از متخصصان پوست و کارشناسان آلرژی، همکاری تنگاتنگی دارد تا فرمولی با بهترین ایمنی ارائه دهد. استانداردهای بهداشتی این شرکت، چیزی شبیه شرکت‌های دارویی است.

فرمول‌های محصولات، تحت کنترل پزشکی توسعه‌یافته و ارزیابی شده‌اند

همانطور که انتظار دارید، فرمول‌های ویشی با همکاری کارشناسان سلامت (داروسازان و متخصصان پوست) توسعه یافته و اثربخشی آنها تحت کنترل دقیق پزشکی، آزمایش می‌شود. ترکیبات فعال ویشی در دوز فعال، ارائه می‌شوند.

نکته جالب: تست‌های ویشی براساس متدهای حداقل ۵۴ کارشناس مختلف انجام می‌شوند که این امر، ویشی را به یکی از مبتکران برتر صنعت مراقبت از پوست تبدیل می‌کند.

بخش آرایشی – بهداشتی ویشی، هر دسته از محصولات را حتی پس از عرضه به بازار نیز ردیابی خواهد کرد.

ویشی چگونه تأثیر خود بر محیط ‌زیست را کاهش می‌دهد؟

ویشی با بیش از ۸۰ سال تخصص، نه تنها به مراقبت از پوست‌های حساس اهمیت می‌دهد بلکه سعی دارد کمترین تأثیر ممکن را بر محیط ‌‌زیست بگذارد.

در کمپانی ویشی، محیط زیست دقیقا به اندازه پوست شما اهمیت دارد.

منبع‌یابی مسئولانه

ویشی بعنوان بخشی از تعهدش در مراقبت از محیط زیست، منبع مواد تشکیل‌دهنده‌اش را با دقت بسیار بالایی انتخاب می‌کند. ویشی، هر جنبه از فرآیند خرید – از مواد تشکیل‌دهنده تا تأمین‌کننده – را تحت نظر می‌گیرد تا کنوانسیون بین‌المللی تنوع زیستی را زیر پا نگذارد.

ویشی در فرمول محصولاتش از ترکیباتی با منابع تجدیدشدنی یا پایدار – با تمرکز بر شیمی سبز – استفاده می‌نماید. چون این شرکت دوست دارد در مورد منبع مواد تشکیل‌دهنده‌اش، تا حد ممکن شفاف باشد.

فرمول‌های دوستدار محیط زیست

نرخ زیست تخریب‌پذیری در محصولات شستشوی پوست ویشی، بطور متوسط ۹۱٪ است. همچنین هیچ یک از اسکراب‌های ویشی حاوی میکروبیدها نیستند.

حرکتی به سمت بسته‌بندی سازگار با محیط زیست

ویشی بعنوان بخشی از تعهدش در حفظ محیط زیست، اثر محیطی بسته‌بندی محصولاتش را بطور داوطلبانه کاهش می‌دهد؛ آن هم بدون بخطر انداختن ایمنی یا اثربخشی آنها. این کمپانی تا به امروز، از راه‌های زیر به کاهش اثر محیطی بسته‌بندی محصولاتش پرداخته است:

  • بوسیله استفاده از مواد بازیافت‌شده: بعنوان مثال این شرکت بوسیله استفاده از ۵۰٪ پلاستیک بازیافت‌شده در بطری‌های Aminexil، اثرات محیطی خود را کاهش داده است.
  • همچنین بوسیله طراحی بسته‌بندی سبک: بعنوان مثال ویشی، رول روی بطری‌های دئودورانت را سبک‌تر کرده و به ۲ گرم رسانده است. درنتیجه میزان پلاستیک مصرفی آنها سالانه حدود ۲۲ تن کاهش یافته است.
  • جعبه‌های تمام محصولات ویشی دارای گواهینامه FSC هستند: ویشی با استفاده کردن از مقوای مورد تأیید FSC به مدیریت منابع جنگل کمک می‌کند و از این طریق به مردم و طبیعت احترام می‌گذارد.

تولید و توزیع پایدار

ویشی متعهد شده که ردپای محیطی‌اش را تا قبل از سال ۲۰۲۰، به ۶۰٪ کاهش دهد. ردپای محیطی به معنای میزان انتشار CO2، مصرف آب و تولید زباله است.

مراقبت از گرانبهاترین منبع کمپانی ویشی: آب معدنی ویشی

ویشی از سال ۲۰۱۶ برای اطمینان از ماندگاری (دوام) چشمه‌های طبیعی آب معدنی‌اش، همکاری خود را با پروژه Auverwatch  آغاز کرد.

۶ محصول برتر ویشی

مینرال ۸۹

معرفی برند ویشی و ۶ محصول برتر آن
معرفی برند ویشی و ۶ محصول برتر آن

مرطوب‌کننده صورت اسید هیالورونیک

این محصول بمنظور آبرسانی، گوشتالو و تقویت کردن پوست، ۸۹٪ آب حرارتی معدنی ویشی – غنی از ۱۵ ماده معدنی – را با اسید هیالورونیک ارگانیک طبیعی ترکیب می‌کند. مینرال ۸۹، سد دفاعی پوست را تقویت می‌نماید و آن را در مقابل علائم پیری قابل رویت ناشی از قرارگیری در معرض عواملی مانند آلودگی، استرس به پوست و خستگی، مقاوم‌تر می‌سازد.

مناسب برای تمام انواع پوست

برطرف‌کننده خشکی و کدری پوست

مزایا: مینرال ۸۹، پوست را هیدراته، گوشتالو و تقویت کرده و از سد دفاعی پوست در مقابل عوامل مهاجم روزانه محافظت می‌نماید.

مینرال ۸۹، یک مرطوب‌کننده صورت سبک، سریع‌الجذب و کاملا شفاف است. این محصول فاقد حالت چربی، چسبناکی، براقی بوده و بدون پارابن است.

طرز استفاده: صبح و شب پس از تمیز کردن صورت‌تان، ۲ قطره از مرطوب‌کننده اسید هیالورونیک را روی پوست صورت‌تان بمالید.

می‌توانید این محصول را بتنهایی مانند یک مرطوب‌کننده صورت معمولی بکار ببرید  یا بعنوان اولین قدم از روال آرایش/مراقبت از پوست‌تان از آن استفاده کنید.

مرطوب‌کننده را بدون اِعمال فشار بیش‌ازحد روی پوست، از وسط صورت به سمت بیرون پخش کنید.

اسپری آب درمانی

معرفی برند ویشی و محصولات برتر آن
معرفی برند ویشی و محصولات برتر آن

آب التیام‌بخش و تقویت‌کننده پوست، غنی از مواد معدنی

مناسب برای تمام انواع پوست، خشک، نرمال، چرب، مستعد آکنه، مختلط و حساس.

برطرف‌کننده لکه‌های تیره، براقی، آکنه، چربی، خشکی، کدری و پیری در تمام انواع پوست.

مزایا: آب حرارتی معدنی ویشی، بسیار التیام‌بخش بوده و حاوی آنتی‌اکسیدان‌هاست. این محصول، یک محلول طبیعی برای افزایش کیفیت و سلامت پوست است.

ترکیبی منحصربفرد از ۱۵ ماده معدنی کمیاب باعث می‌شود آب حرارتی معدنی ویشی، توانایی فوق‌العاده‌ای در تقویت و محافظت از پوست در مقابل عوامل مهاجم محیطی داشته باشد.

طرز استفاده: آن را قبل از آرایش یا در طول روز بعنوان تقویت‌کننده پوست، روی صورت‌تان اسپری کنید. می‌توانید از این محصول برای مرطوب کردن اسفنج‌های آرایش نیز استفاده نمایید.

کرم شب لیفت‌اکتیو

معرفی برند ویشی و ۶ محصول برتر آن
معرفی برند ویشی و ۶ محصول برتر آن

مرطوب‌کننده ضدچروک صورت

ظاهری جدید با همان فرمول عالی! کرم شب جدید ویشی حاوی رامنوز. این کرم بوسیله کاهش چشمگیر ظاهر چین‌وچروک‌ها و کمک به تقویت استحکام پوست، به مقابله با علائم پیری پوست کمک می‌کند. با مصرف این محصول، جوانی پوست‌تان را به آن بازمی‌گردانید.

مناسب برای پوست‌های نرمال و مختلط.

برطرف‌کننده علائم پیری پوست.

مزایا: فرمول کرم شب لیفت‌اکتیو با کاهش قابل‌توجه ظاهر چروک‌ها و کمک به تقویت استحکام پوست، با علائم پیری پوست مقابله می‌کند و جوانی پوست را به آن بازمی‌گرداند.

مرطوب‌کننده صورت ۲۴ساعته حاوی رامنوز. این کرم در صورت استفاده مداوم، یک اثر لیفتینگ پایدار ارائه می‌دهد و پوست را سفت و درخشان نگه می‌دارد.

طرز استفاده: کرم شب لیفت‌اکتیو را شب‌ها روی پوست صورت و گردن‌تان – که قبلا تمیز کرده‌اید – بمالید. آن را به‌آرامی روی پوست ماساژ دهید تا بخوبی جذب شود.

سرم درخشان‌کننده ایده‌آلیا

معرفی برند ویشی و محصولات برتر آن
معرفی برند ویشی و محصولات برتر آن

سرم صورت آنتی‌اکسیدان

آزمایشگاه‌های ویشی برای فرمول‌بندی اولین سرم صورت آنتی‌اکسیدان‌شان در مورد تأثیر سبک زندگی پرسرعت ازجمله استرس، خستگی و کمبود خواب روی کیفیت پوست تحقیق کردند. این سرم فقط در ۸ روز می‌تواند رنگ چهره را یکنواخت‌تر، بافت پوست را تمیزتر و منافذش را کوچکتر سازد. ضمنا این سرم فاقد پارابن است.

مناسب برای تمام انواع پوست

برطرف‌کننده کدری پوست

مزایا: سرم صورت آنتی‌اکسیدان ایده‌آلیا کیفیت پوست را تغییر می‌دهد، درخشش پوست را به آن بازمی‌گرداند، رنگ چهره را یکنواخت می‌کند، منافذ را تمیز و خطوط صورت را صاف می‌نماید.

پوست صورت شما با مصرف این سرم، جانی دوباره می‌گیرد و درخششی سالم پیدا خواهد کرد.

طرز استفاده: یک پمپ از سرم صورت را در صبح و یا در شب روی کل صورت‌تان بمالید.

این سرم صورت می‌تواند بتنهایی در زیر یک مرطوب‌کننده مورد استفاده قرار گیرد.

ژل پاک‌کننده نورمادِرم

معرفی برند ویشی و ۶ محصول برتر آن
معرفی برند ویشی و ۶ محصول برتر آن

ژل شستشوی صورت برای پوست‌های چرب

ژل پاک‌کننده عمیق برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه. این ژل بدون ایجاد خشکی یا تحریک پوست، آن را پاکسازی کرده و منافذش را باز می‌کند.

مناسب برای پوست‌های مختلط و چرب

برطرف‌کننده آکنه و برق پوست

مزایا: ژل پاک‌کننده نورمادرم، یک ژل پاک‌کننده صورت عمیق برای پوست‌های چرب است که پوست را پاکسازی کرده و منافذ مسدود آن را باز می‌کند.

ژل پاک‌کننده نورمادرم، پوست را باملایمت لایه‌برداری کرده و به جلوگیری از ایجاد نواقص جدید پوست کمک می‌نماید.

طرز استفاده: ژل پاک‌کننده را در دست‌تان کف بیاورید و روی صورت مرطوب‌، ماساژ دهید. از تماس ژل با چشم‌ها خودداری نمایید.

صورت‌تان را بخوبی با آب بشویید. روزانه ۲ بار از این ژل استفاده کنید.

قیمت و خرید پاک کننده پوست

کرم دور چشم ایده‌آلیا

معرفی برند ویشی و محصولات برتر آن
معرفی برند ویشی و محصولات برتر آن

کرم دور چشم برطرف‌کننده حلقه‌های تیره

اولین درمان ضدپیری۲ در ۱ و روشن‌کننده ویشی که حلقه‌های تیره دور چشم را بطور چشمگیر کاهش می‌دهد، خطوط ریز را صاف می‌کند و سایه‌های تیره را روشن می‌نماید.

مناسب برای تمام انواع پوست، خشک، نرمال، چرب، مختلط

برطرف‌کننده لکه‌های تیره، کدری و علائم پیری دور چشم

مزایا: کرم دور چشم ایده‌آلیا، یک کرم ضدپیری ۳ در ۱ با رنگدانه‌های مروارید برای درخششی تابناک است.

این محصول، حلقه‌های تیره زیر چشم را بطرز چشمگیری کاهش می‌دهد، خطوط ریز را صاف می‌کند و پف و کیسه‌های زیر چشم را کوچک می‌نماید.

طرز استفاده: کرم دور چشم را صبح و شب روی پوست تمیز دور چشم‌تان بمالید.

آن را با استفاده از نوک انعطاف‌پذیرش ماساژ دهید. سپس با نوک انگشتان‌تان به‌آرامی روی پوست دور چشم‌تان ضربه بزنید تا کرم بخوبی جذب شود.

قیمت و خرید کرم دور چشم

دکتر بیوک لاهیجانی افخم

دکتر بیوک لاهیجانی افخم (به انگلیسی: Buyuk Lahijani Afkham) متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۴۳ در تبریز هستند. ایشان مدرک کارشناسی ارشد داروسازی خود را از دانشگاه غازی (Gazi University) ترکیه دریافت کرده‌اند و مقالات متعددی را نیز در ژورنال های معتبر به چاپ رسانده‌اند. دکتر بیوک لاهیجانی افخم در سال ۱۳۹۷ داروخانه آنلاین بتادارو (Betadarou) را در شهر تبریز تاسیس کردند. بتادارو دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است و به انتخاب بسیاری از شرکت های داروسازی جزو داروخانه های برتر استان آذربایجان شرقی قرار دارد. شماره نظام پزشکی: 9205 | آدرس: تبریز، خیابان ارک جدید، داروخانه افخم

نوشته های مشابه

‫۶ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا