تناسب اندام

معرفی کمپانی یونیورسال نوتریشن و مکمل های ورزشی آن

به گزارش بتادارو، داروخانه آنلاین تبریز، یونیورسال نوتریشن در طول عصر طلایی بدنسازی تأسیس شد؛ یعنی زمانی که اولین جایزه سندو اعطا گردید و مستند Pumping Iron در مورد بدنساز جوانی از اتریش به نمایش درآمد. یونیورسال از همان زمان به یکی از پایه‌های اصلی صنعت بدنسازی و ورزش تبدیل شده است. امروزه ما به جایگاه خود در جامعه وزنه‌برداری افتخار می‌کنیم و محصولات بسیاری از کمپانی ما در سراسر جهان در دسترس ورزشکاران هستند.

ریشه‌های ما

ریشه‌های ما به سال ۱۹۹۷ و یک کارخانه کوچک در لیندن نیوجرسی برمی‌گردد. کمپانی یونیورسال در آن سال توسط یک خانواده سخت‌کوش و پرشور تاسیس شد و همچنان یک شرکت خصوصی است که توسط همان خانواده اداره می‌شود. ارزش‌های ما در تمام این مدت تغییری نکرده‌اند و مبتنی بر آرمان‌های قدیمی و سنتی – که در آن می‌شد به حرف وقول مردم اعتماد کرد – هستند.

امروزه تسهیلات تولیدی مدرن و دفاتر اصلی شرکت ما در نیوبرانزویک نیوجرسی واقع شده‌اند. اگرچه این شرکت بزرگتر شده اما ما همچنان سعی داریم رشد کنیم و حتی یک مشتری را نیز ازدست ندهیم. ما بیش از ۴۰ سال است که به پیشرفت تغذیه ورزشی کمک می‌کنیم و از آنجا که خودمان ورزشکار هستیم، این مسئله واقعا برای‌مان مهم است.

۱۹۷۷: کمپانی یونیورسال تأسیس شد

کمپانی یونیورسال – تولیدکننده مکمل‌ ورزشی – در طول عصر طلایی بدنسازی در لیندن نیوجرسی تأسیس شد. یک شیر و پروتئین تخم‌مرغ و کبد خشک‌شده از اولین محصولات تغذیه ورزشی بودند که ما با بازار عرضه کردیم.

۱۹۸۳: نوآوری

یونیورسال قبل از پیدایش RTDهای مدرن (نوشیدنی‌های آماده مصرف)، تولید محصولات نوشیدنی اولیه (ابتدایی) مانند     Zero Plus 32 و  No Carb Plusو  Gain On را آغاز می‌کند. این محصولات درون قوطی عرضه می‌شدند. ما در طول این سال، سیستم پک را برای ارائه مواد مغذی کلیدی به ورزشکاران حرفه‌ای در انیمال پک، «جدیدترین پک تمرینی» ابداع نمودیم. با وجود آنکه انیمال پک بارها و بارها در طی چند دهه کپی شده اما همچنان کیفیت اصلی‌اش را حفظ کرده است.

۱۹۸۶: یونیورسال نقل‌مکان می‌کند

با رشد یونیورسال، فضای لیندن برای این کمپانی کافی نبوده و بنابراین به یک شرکت بسیار بزرگتر در نیوبرانزویک نیوجرسی نقل‌مکان کرد. در این زمان، محصولاتی مانند Atomic Muscle Builder جزء محبوب‌ترین محصولات غذایی ما بودند. در حالیکه لوگوی یونیورسال تغییر کرده است اما رنگ زرد درنهایت به رنگ برجسته برای شرکت و برندهای ما تبدیل می‌شود.

۱۹۸۹: پایبندی به میراث‌مان

اولین فستیوال آرنولد شوارتزنگر کلاسیک در کلمبوس اوهایو برگزار می‌شود. ما در نیوبرانزویک یک لوگوی جدید و بصری‌تر را با تأکید بر میراث‌مان بعنوان یک شرکت تقویت قدرت و بدنسازی طراحی می‌کنیم. محصولات محبوب ما در این زمان عبارتند از Uni-Live، کربو پلاس، آمینوهای تخم‌مرغ ۱۰۰٪، GH Max و پروتئین تخم‌مرغ و شیر.

۱۹۹۳: لوگوی مدرن

آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن
آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن

در سال ۱۹۹۳، دوریان یتس برنده رقابت مستر المپیا شد و لوئیس فریگنو برای آخرین بار روی صحنه رفت. ما در یونیورسال، لوگو را به سبک فعلی – که در دو دهه آینده در سراسر جهان شناخته شد – تغییر دادیم. همانطور که در این تبلیغ مشاهده می‌کنید، برخی از محصولات محبوب ما در این زمان در لوگوی جدید بکار رفته است، ازجمله آمینو ۱۹۰۰، BCAA 2000 و Hard Fast.

۱۹۹۷: دانش، قدرت است

به اشتراک‌گذاری دانش و کمک به ایجاد انجمن‌ها همواره از مأموریت‌های اصلی یونیورسال بوده است. ما در سال ۱۹۹۷ مجله Universal Matters را راه‌اندازی کردیم. این مجله شامل مقالاتی در مورد تمرین، رژیم غذایی و تغذیه بود و بصورت رایگان برای طرفداران ما در همه جای دنیا ارسال می‌‌شد. در عکس زیر، جلد این مجله را در سال ۱۹۹۹ مشاهده می‌کنید که شامل عکسی از مونیکا برانت است؛ از شرکت‌کنندگان رقابت‌های فیتنس که یونیورسال در این زمان، اسپانسر او بود.

۲۰۱۰: انجمن

ما در سال ۲۰۱۰ با ادامه دادن سنت به اشتراک‌گذاری دانش و آموزش دادن به مصرف‌کنندگان، اولین کمپ بدنسازی یونیورسال (UBC) خود را برگزار کردیم. هر کسی که تمایل داشت با ورزشکاران قدرتی باتجربه تمرین کند و آموزش ببیند، می‌توانست در این کمپ یک‌روزه رایگان شرکت کند.

۲۰۱۱: توسعه

تیم یونیورسال در اولین مسابقه کشیدن هواپیمای ما برای المپیک ویژه نیوجرسی شرکت می‌کند. این تیم که ترکیبی از کارمندان یونیورسال، طرفداران و ورزشکاران اسپانسرشده بود، یک بوئینگ ۷۳۷ با وزن ۴۶ تُن را در فرودگاه بین‌المللی نیوارک لیبرت کشید.

۲۰۱۲: مشارکت

ورزشکاران و کارمندان یونیورسال در اولین سفر جاده‌ای یونیورسال (URT) از لس‌آنجلس به لاس‌وگاس (نمایشگاه المپیا) را در یک ون فولکس‌واگن کلاسیک آغاز کردند. همانند کمپ های بدنسازی یونیورسال و مسابقه کشیدن هواپیما که قبلا به آنها اشاره شد، URT فرصتی برای ما بود تا به طرفداران‌مان آموزش دهیم، با آنها وقت بگذرانیم، وظیفه‌مان را در قبال جامعه هوادارن ادا کنیم و پیام مثبت یونیورسال را به گوش همه برسانیم.

۲۰۱۵: تعامل اجتماعی

این روزها مشارکت مستقیم مصرف‌کننده، بیش از هر زمان دیگری در فضای دیجیتال اتفاق می‌افتد. ما در یونیورسال همیشه به تعامل با مصرف‌کنندگان افتخار کرده‌ایم و حالا از طریق یوتیوب، اینستاگرام، فیسبوک و توییتر در سطحی وسیع‌تر با طرفداران بیشتری صحبت می‌کنیم، به سوالات بیشتری پاسخ می‌دهیم و دانش‌مان را با آنها به اشتراک می‌گذاریم.

۲۰۱۷: حامی ورزشکاران

ما در یونیورسال همواره به تنوع متعهد بوده و از مردان و زنان ازجمله ورزشکاران معروفی  مانند مونیکا برانت حمایت کرده‌ایم. ما در سال ۲۰۱۷ با حمایت از ورزشکاران قدرتی در سایر ورزش‌ها مانند وزنه‌برداری المپیک، روابط‌مان را در خارج از دنیای بدنسازی و تناسب اندام نیز گسترش دادیم.

۲۰۱۹ -۲۰۱۸: ظاهر جدید

محصولات یونیورسال در بیش از ۹۰ کشور جهان در دسترس هستند. ما بعنوان یک برند اصیل و واقعی می‌دانیم که هرگز نباید درجا بزنیم. بنابراین از اواخر سال ۲۰۱۸ و سراسر سال ۲۰۱۹ ظاهر محصولات‌مان را بروز کرده و فرمول‌های جدیدی به آنها اضافه نموده‌ایم.

مأموریت ما

ما در یونیورسال به ۳ چیز اعتقاد راسخ داریم. اول اینکه دنبال کردن قدرت فقط ورزش نیست بلکه یک سبک (روش) زندگی را نشان می‌دهد. میل به پیشرفت و قدرت در قلب هر تلاش انسان نهفته است. بنابراین قدرت ساخته‌شده در باشگاه نشانگر قدرت ذهن و شخصیت است. دوم اینکه یک جامعه همیشه قوی‌تر از یک فرد است. رسیدن به یک هدف تناسب اندام ممکن است یک هدف فردی بنظر برسد اما نباید اینگونه باشد. اشتراک پشتیبانی، دانش و تجربه همگی بخش‌های مهمی از دستیابی به موفقیت پایدار هستند. سوم اینکه اگر این روش زندگی را در پیش نگیرید، نمی توانید براستی از روی تجربه یا سندیت صحبت کنید. در یونیورسال، ما خودمان ورزشکاران رقابتی هستیم. ما سخت تمرین می‌کنیم، مراقب تغذیه‌مان هستیم و از محصولاتی که می‌فروشیم، استفاده می‌نماییم.

چند محصول برتر یونیورسال نوتریشن

اولترا وی پرو

آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن
آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن

برای ورزشکارانی که بدنبال یک شیک پروتئین وی متعادل‌تر هستند.

اولترا وی پرو، یک منبع عالی و کامل از اسیدهای آمینه را فراهم می‌کند. هر اسکوپ از آن حاوی ۲۱ گرم پروتئین بدست‌آمده از مخلوط پروتئین وی خالص و اختصاصی ما است؛ یک ماتریس منحصربفرد که از ایزوله‌های وی فرافیلترشده، هیدرولیزات‌های وی غنی از پپتید و کنسانتره وی تشکیل شده است. اولترا وی پرو بخاطر ارزش بیولوژیکی (BV) حداکثر، فرافیلتر شده و در کمترین درجه حرارت‌های ممکن، فراوری می‌شود تا جلوی تغییر ماهیت پروتئین گرفته شود.

  • پروفایل طعم دلپذیر
  • پروتئین‌های وی فرآوری‌شده سرد و فرافیلترشده با میکروی جریان متقاطع
  • یک منبع پروتئین سریع‌الاثر برای هر زمان

روش مصرف: ۱ تا ۲ پیمانه تقریبا پر از این محصول را با ۱۷۵ تا ۳۵۰ میلی‌لیتر شیر بدون چربی یا نوشیدنی موردنظرتان مخلوط کنید. در روزهای تمرین، حداقل ۲ وعده از آن را میل نمایید؛ یک وعده در عرض ۴۵ دقیقه پس از تمرین و وعده دیگر در بین وعده‌های غذایی‌تان. در روزهایی که تمرین ندارید، روزانه حداقل یک وعده از آن را در بین وعده‌های غذایی مصرف کنید. برای دستیابی به بهترین نتایج از یک مخلوط‌کن یا لیوان شیکر یونیورسال استفاده نمایید.

آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن
آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن

قیمت و خرید پروتئین وی

BCAA 2000

آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن
آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن

برای ورزشکارانی که بدنبال بهبود استقامت و ریکاوری هستند و ترجیح می‌دهند از یک محصول راحت استفاده کنند.

حاوی ۱۲۰ عدد کپسول

فرمول پایدار BCAA 2000 حاوی هر ۳ اسید آمینه شاخه‌دار (BCAA) به شکل فُرم آزاد سریع‌الاثر می‌باشد: ال-لوسین، ال-ایزولوسین و ال-والین. فرمول انحصاری ما با ریبوفلاوین و ویتامین C تقویت شده تا به حداکثر جذب BCAAها توسط بدن کمک نماید.

  • اسیدهای آمینه شاخه‌دار با فرم آزاد
  • تقویت‌شده با ۲ کوفاکتور BCAA
  • کپسول‌های راحت و سریع‌الاثر

روش مصرف: روزانه ۴ عدد کپسول مصرف کنید. برای بدست آوردن بهترین نتایج، ۲ عدد کپسول را ۴۵ تا ۶۰ دقیقه قبل از تمرین و ۲ کپسول دیگر را ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پس از تمرین میل نمایید.

آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن
آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن

قیمت و خرید بی سی ای ای

آمینو ۲۲۵۰

آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن
آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن

برای بدنسازانی که می‌خواهند میزان مصرف آمینو اسیدهای‌شان را براحتی افزایش دهند.

حاوی ۱۰۰ عدد قرص

آمینو ۲۲۵۰ یونیورسال، یک فرمول آمینو اسید باکیفیت و بسیار قوی است. این محصول حاوی طیف کاملی از اسیدهای آمینه ضروری (ازجمله BCAA)، غیرضروری و نیمه‌ضروری می‌باشد که از کنسانتره (WPC) و هیدرولیزات‌های وی (WPH) بسیار باکیفیت گرفته شده‌اند.

  • گرفته‌شده از WPC و WPH
  • حاوی تمام EAA و BCAAها
  • حداکثر سنتز پروتئین

روش مصرف: در روزهای تمرین، ۲ عدد قرص را قبل و ۲ قرص دیگر را بمحض تمام شدن تمرین‌تان میل کنید. می‌توانید با اضافه کردن ۲ عدد قرص به وعده‌های غذایی، مصرف پروتئین روزانه‌تان را افزایش دهید.

آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن
آشنایی با کمپانی یونیورسال نوتریشن

قیمت و خرید آمینو

منبع: www.universalusa.com

دکتر بیوک لاهیجانی افخم

دکتر بیوک لاهیجانی افخم (به انگلیسی: Buyuk Lahijani Afkham) متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۴۳ در تبریز هستند. ایشان مدرک کارشناسی ارشد داروسازی خود را از دانشگاه غازی (Gazi University) ترکیه دریافت کرده‌اند و مقالات متعددی را نیز در ژورنال های معتبر به چاپ رسانده‌اند. دکتر بیوک لاهیجانی افخم در سال ۱۳۹۷ داروخانه آنلاین بتادارو (Betadarou) را در شهر تبریز تاسیس کردند. بتادارو دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است و به انتخاب بسیاری از شرکت های داروسازی جزو داروخانه های برتر استان آذربایجان شرقی قرار دارد. شماره نظام پزشکی: 9205 | آدرس: تبریز، خیابان ارک جدید، داروخانه افخم

نوشته های مشابه

‫۶ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا