رژیم و تغذیه سالم

ارتومول آرتروپلاس، بهترین داروی درمان آرتروز

در حال حاضر مکمل‌های بسیاری در بازار وجود دارند که ادعا می‌کنند قادرند بهترین پشتیبانی ممکن را از مفاصل فراهم نمایند اما تمام آنها نمی‌توانند نتایج مطلوبی ارائه دهند.  مطلب زیر به نقد و بررسی ارتومول آرتروپلاس، بهترین داروی درمان آرتروز و درد های مفصلی موجود در ایران می پردازد.

بطور معمول با بالا رفتن سن، میزان سلامت مفاصل کاهش می‌یابد. این وضعیت می‌تواند آزاردهنده بوده – خصوصا در تاندون‌ها – و باعث شود که افراد مسن در راه رفتن یا نگه داشتن بدن‌شان دچار مشکل شوند.

در چنین شرایط التهابی معمولا باید عضلات بدن افراد مبتلا تقویت شود تا از این طریق، وضعیت سلامت مفاصل آنها بهبود یابد. استفاده از برخی مکمل‌ها نیز می‌تواند به کاهش درد و روان کردن مفاصل کمک کند.

آرترو پلاس چیست؟

این مکمل به بدن مصرف‌کنندگان کمک می‌کند که تاندون‌های سالم و بهتر و همچنین استخوان‌های قوی‌تری داشته باشند و بنابراین در از بین بردن درد مفاصل  و مشکلات التهابی مرتبط در بدن نقش دارد.

این مکمل، برخی از ترکیبات مفیدی که معمولا با بالا رفتن سن کاهش می‌یابند را به بدن مصرف‌کنندگان می‌رساند. بعضی از این ترکیبات به تقویت سلامت عضلات و غضروف‌های بدن کمک می‌کنند.

با افزایش سلامتی مفاصل بدن، مصرف‌کنندگان این مکمل می‌توانند سطح فعالیت بهتری داشته باشند و به سلامت مطلوب‌تری دست یابند.

شرکت تولیدکننده آرترو پلاس

کمپانی که این مکمل را به بازار عرضه کرده، با نام اورتومول شناخته می‌شود. این شرکت تلاش می‌کند با تکیه بر منابع طبیعی برای حفظ کیفیت زندگی مصرف‌کنندگان – بخصوص با تقویت سلامت مفاصل در بدن – به بهترین وجه از سلامت آنها پشتیبانی کند.

علاوه بر اینها، این شرکت برای دستیابی به نتایج قابل‌توجه در بدن مصرف‌کنندگان، از جدیدترین پیشرفت‌های فنی بهره می‌گیرد. محل فعلی این شرکت در ایالات متحده است.

آرترو پلاس چگونه عمل می‌کند؟

نقد و بررسی ارتومول آرتروپلاس، بهترین داروی درمان آرتروز
نقد و بررسی ارتومول آرتروپلاس، بهترین داروی درمان آرتروز

مواد تشکیل‌دهنده موجود در این مکمل، وظیفه تقویت سلامت استخوان‌ها و همچنین غضروف‌های بدن را بعهده دارند. بعلاوه این مکمل در افزایش تولید کلاژن در بدن نقش دارد و همانطور که می‌دانید سطوح مطلوب کلاژن باعث نرم و روان شدن مفاصل خواهد شد.

عملکرد این مکمل در بدن با توانایی آن برای پشتیبانی از سلامت تاندون‌ها و عضلات بزرگ تقویت می‌شود. حتی بیماری‌های ناشی از افزایش سن که در اکثر موارد دژنراتیو هستند نیز ممکن است با استفاده بهینه از این مکمل کنترل شوند.

ترکیبات بکار رفته در آرترو پلاس

چندین ماده طبیعی وجود دارند که بمنظور تقویت عملکرد این مکمل در افزایش سلامت تاندون‌ها و استخوان‌ها در آن گنجانده شده‌اند. برخی از آنها عبارتند از:

  • ویتامین C این ویتامین در فرمولاسیون آرترو پلاس ضرروی است چون به تولید سطوح نرمال کلاژن که برای تشکیل استخوان‌های سالم ضرروی است، کمک می‌کند.
  • کلسیم – این ماده، نقش موثری در دستیابی به استخوان‌های سالم ایفا می‌کند.
  • ویتامین D، ویتامین K، سلنیوم و زینک – اینها در حفظ استخوان‌های نرمال در بدن مصرف‌کنندگان نقش دارند.
  • منگنز – از ایجاد بافت‌های همبند در بدن مصرف‌کنندگان پشتیبانی می‌کند.
  • مس – نقش مس در این مکمل، افزایش سلامت بافت‌های همبند و بنابراین سلامت بهتر مفصل است.

مزایای آرترو پلاس چیست؟

نقد و بررسی ارتومول آرتروپلاس، بهترین داروی درمان آرتروز
نقد و بررسی ارتومول آرتروپلاس، بهترین داروی درمان آرتروز
  • مصرف‌کننده این مکمل ممکن است بطور طبیعی به استخوان‌های سالم‌تری دست یابد.
  • با مصرف این مکمل، سطوح کلاژن در بدن افزایش می‌یابد و به نسبت لازم برای دستیابی به مفاصل سالم می‌رسد.
  • سلامت غضروف و مفصل را افزایش می‌دهد.
  • با مصرف منظم این مکمل، تحرک افراد افزایش می‌یابد – حتی در سنین بالا.

معایب آرترو پلاس

  • برخی از افرادی که شرایط پزشکی خاصی در مفاصل و غضروف‌هایشان دارند، ممکن است نتوانند با مصرف این مکمل به سلامتی مطلوب‌شان دست پیدا کنند.
  • ایمنی بسیار کمی در مورد هر یک از اجزای واحد مکمل آرترو پلاس وجود دارد.
  • ممکن است استفاده از این مکمل در بدن برای پشتیبانی از سلامت استخوان‌ها و مفاصل، کمترین تأثیر را روی حفظ کیفیت زندگی مصرف‌کننده بگذارد.

سوالات متداول

چگونه باید از مکمل آرترو پلاس استفاده کنید؟

دستورالعمل ثابتی برای استفاده از این مکمل در بدن وجود ندارد اما برچسب روی محصول نشان می‌دهد که حاوی ۳۰ عدد کپسول برای ۳۰ روز استفاده است. این یعنی فرد باید روزانه یک کپسول از این مکمل را مصرف نماید.

سیاست عودت (پس دادن) آرترو پلاس چیست؟

شرکت تولید کننده، سیاست عودت را برای این مکمل ارائه نکرده است با اینحال ممکن است برخی از فروشگاه‌های عرضه‌کننده، چنین امکانی را فراهم سازند.

آیا امکان آزمایش رایگان این مکمل وجود دارد؟

هیچ‌گونه اشاره‌ای به امکان آزمایش رایگان این مکمل نشده است. بنابراین شما برای بهره‌مندی از مزایای کامل مربوط به استفاده از این مکمل در بدن باید آن را خریداری نمایید.

برای خرید اینترنتی دارو می توانید به سایت بتادارو مراجعه کنید. بتادارو یک داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان است.

نتیجه‌گیری

این مکمل ادعا می‌کند که از تعدادی از فواید سلامتی از جمله استخوان‌ها و غضروف‌ها در بدن بطور طبیعی پشتیبانی می‌کند؛ همچنین می‌گوید که قادر است سطوح کلاژن را که در حفظ سلامت تاندون و عضله نقش دارد، افزایش دهد و از این طریق به تسکین درد مفصل کمک کند.

با این وجود، مکمل فوق معایبی نیز دارد که ممکن است آن را برای استفاده در بدن، نامطلوب سازد. اجزای این مکمل می‌توانند فراهمی (دسترس‌پذیری) کُندی در سیستم بدن مصرف‌کننده داشته باشند.

علاوه بر این ممکن است میزان فراهمی محتویات مکمل برای بدن مصرف‌کنندگان، متفاوت باشد؛ تأثیر آن در برخی از مصرف‌کنندگان، سریع‌تر از بقیه – بخصوص افراد بسیار مسن – است. بنابراین احتمالا این مسئله باعث می‌شود که مصرف‌کننده مورد نظر برای پشتیبانی بهتر، به فکر استفاده از سایر مکمل‌های موجود در بازار بیفتد.

استخوان‌ها توسط مفاصل بهم متصل می‌شوند که به ما امکان می‌دهند به راحتی حرکت کنیم. آسیب مفصل می‌تواند باعث درد شود و شما را از انجام کارهایی که دوست داشتید، باز دارد. شرایط بسیاری به درد مفصل منجر می‌شوند؛ از بالا رفتن سن گرفته تا آسیب ورزشی درمان‌نشده. یک مکمل مفصل با کیفیت می‌تواند  به ترمیم آسیب بافت موجود کمک کند و همچنین اتصالات قوی‌تری را ایجاد نماید که در آینده، کمتر مستعد ابتلا به دژنراسیون هستند.

دکتر بیوک لاهیجانی افخم

دکتر بیوک لاهیجانی افخم (به انگلیسی: Buyuk Lahijani Afkham) متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۴۳ در تبریز هستند. ایشان مدرک کارشناسی ارشد داروسازی خود را از دانشگاه غازی (Gazi University) ترکیه دریافت کرده‌اند و مقالات متعددی را نیز در ژورنال های معتبر به چاپ رسانده‌اند. دکتر بیوک لاهیجانی افخم در سال ۱۳۹۷ داروخانه آنلاین بتادارو (Betadarou) را در شهر تبریز تاسیس کردند. بتادارو دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است و به انتخاب بسیاری از شرکت های داروسازی جزو داروخانه های برتر استان آذربایجان شرقی قرار دارد. شماره نظام پزشکی: 9205 | آدرس: تبریز، خیابان ارک جدید، داروخانه افخم

نوشته های مشابه

‫۶ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا