زیبایی و بهداشت فردی

معرفی و مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت

به گزارش بتادارو، داروخانه آنلاین تبریز، کمپانی ژیلت، میرات گرانبهای مرد بزرگی به نام کینگ سی. ژیلت است. چشم‌انداز او، الهام‌بخش بیش از ۱۰۰ سال نوآوری بوده است تا بهترین اصلاح در جهان را برای شما به ارمغان بیاورد؛ کاری که کمپانی ژیلت معتقد است هنوز بطور کامل موفق به انجام آن نشده است. در این مقاله، تاریخچه کاملی از ژیلت ارائه می‌دهیم و به مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت می‌پردازیم.

تاریخچه ژیلت

سال ۱۹۰۰: نمونه اولیه

کینگ سی. ژیلت، ایده تیغ‌های یکبار مصرف بسیار نازک و قوی را ارائه داد که ساخت تیغ‌هایی با این ویژگی‌ها از نظر دانشمندان تحصیل‌کرده MIT غیرممکن بود. اما ژیلت تا سال ۱۹۰۱ با اختراع فوق‌العاده‌اش، به آنها ثابت کرد که در اشتباهند.

سال ۱۹۲۰: جدید و بهبودیافته

ژیلت، ساخت اولین ابداع مکانیکی‌اش از زمان تأسیس این شرکت را آغاز کرد؛ هدف، دقیق‌تر نمودن زاویه تیغه و بهبود قابلیت گریپ و همچنین تنظیمات باز و بسته شدن بود. این، اولین محصول دقیق ژیلت محسوب می‌شد.

سال ۱۹۵۷: قابل تنظیم

اولین خودتراش قابل تنظیم با ۳ ستینگ برای ریش‌های سبک، متوسط و سنگین عرضه شد. به مرور زمان، تنظیمات بیشتری به آن اضافه گردید (مجموعا ۹ تنظیم). این، اولین تلاش مکانیکی شرکت برای ساخت یک خودتراش با زاویه تیغه قابل تنظیم روی صورت بود.

سال ۱۹۶۵: TECHMATIC

این، اولین تیغ سیستم (system razor) با یک باند پیوسته پیچیده‌شده به دور قرقره و قابل جمع شدن بود. این بدان معناست که کاربر دیگر مجبور نبود تیغه را لمس کند. این طراحی، یک تحول بسیار خاص در original Techmatic ایجاد کرد؛ محصولی که بیش از ۳۰ سال، خودتراش اصلی ژیلت به شمار می‌رفت.

سال ۱۹۷۱: TRAC II

کمپانی ژیلت، TRAC II را تولید کرد؛ اولین سیستم اصلاح دولبه.

سال ۱۹۷۷: ATRA

ژیلت، سیستم Atra/Contour را معرفی می‌کند؛ اولین کارتریج اصلاح ۲لبه با یک سر قابل چرخش که به تیغه‌ها اجازه می‌دهد با دنبال کردن بهتر کانتور‌های صورت (برجستگی‌ها و فرورفتگی‌ها)، اصلاحی دقیق‌تر و نزدیک‌تر به پوست فراهم کنند.

سال ۱۹۸۵: ATRA PLUS

ژیلت، Atra Plus®/Contour را روانه بازار می‌کند: اولین خودتراش با یک نوار روان‌کننده.

سال ۱۹۹۰: SENSOR

ژیلت، SENSOR را عرضه می‌کند – اولین خودتراش با تیغه‌های ۲لبه که بصورت جداگانه روی فنرهای بسیار حساس نصب شده‌اند که بصورت خودکار با کانتورهای هر صورت تنظیم می‌شوند.

سال ۱۹۹۸: MACH3

MACH3، اولین تکنولوژی ۳لبه است که اصلاحی صاف‌تر و نزدیک‌تر به سطح پوست ارائه می‌دهد.

سال ۲۰۰۶: فیوژن ۵

خودتراش‌های فیوژن ۵ ژیلت در نسخه‌های دستی و باطری‌دار (پاور) عرضه می‌شوند. آنها دارای ۵ تیغه هستند و از هر نظر، بهتر از MACH3 می‌باشند. آنها قادر بودند راحت‌ترین و دقیق‌ترین اصلاح ژیلت را تا این زمان فراهم کنند.

سال ۲۰۱۴: ژیلت فیوژن ۵ پروگلاید با تکنولوژی فلکس‌بال

خودتراش ژیلت فیوژن ۵ پروگلاید با تکنولوژی فلکس‌بال، تحول بعدی در انقلاب خودتراش‌های اصلاح ژیلت است. یک خودتراش چرخشی که برای به حداکثر رساندن تماس با هر کانتور از صورت مردان ساخته شده است.

سال ۲۰۱۵: ژیلت فیوژن ۵ پروشیلد

ژیلت فیوژن ۵ پروشیلد با روان‌کننده در جلو و عقب تیغه‌ها از تحریک پوست جلوگیری می‌کند. خودتراش‌های پروشیلد دارای فناوری فلکس‌بال نیز هستند.

خودتراش‌ها

پروگلاید شیلد

مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت
مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت
  • ۵ تیغه دقیق
  • تکنولوژی فلکس‌بال
  • نوار روان‌کننده
  • تریمر دقیق

ویژگی‌های تیغه

  • خودتراش اصلاح برای آقایان با روان‌کننده در عقب و جلوی تیغه‌ها از تحریک پوست در هنگام اصلاح جلوگیری می‌نماید.
  • خودتراش‌ مردانه ژیلت با ۵ تیغه ضداصطکاک برای اصلاحی که بسختی می‌توانید آن را احساس کنید.
  • خودتراش آقایان با تریمر دقیق در پشت؛ مناسب برای نواحی دور از دسترس و مدل دادن به موهای صورت
  • دسته خودتراش ژیلت با فناوری فلکس‌بال. پروگلاید شیلد به کانتورهای صورت عکس‌العمل نشان می‌دهد و تقریبا به هر مویی دسترسی دارد.
  • دندانه‌های شانه‌ای که به هدایت ته‌ریش به داخل تیغه‌ها کمک می‌کند.
  • یک تیغ یدک خودتراش برای اصلاح یک‌ماه، قابل استفاده است.
  • سازگار با تمام تیغ‌های یدک فیوژن ۵
  • ماده روان‌کننده در جلو وعقب تیغه‌ها

خودتراش‌های ژیلت فیوژن ۵ پروگلاید شیلد برای آقایان دارای ۵ تیغه ضداصطکاک می‌باشد. این خودتراش با دارا بودن ماده روان‌کننده در عقب و جلوی تیغه‌ها از تحریک پوست در هنگام اصلاح جلوگیری می‌نماید. این محصول دارای دسته‌ای با فناوری فلکس‌بال است که به کانتورهای صورت عکس‌العمل نشان داده و تقریبا به هر مویی دسترسی دارد. تریمر دقیق در پشت خودتراش برای نواحی دور از دسترس و مدل دادن به موهای صورت، مناسب است. یک تیغ یدک خودتراش برای یک ماه اصلاح، قابل استفاده است. خودتراش‌های مردانه فیوژن ۵ پروگلاید شیلد با تمام تیغ‌های یدک فیوژن ۵ سازگاری دارد. این خودتراش‌ها قبلا فیوژن پروشیلد نامیده می‌شدند.

پروگلاید

مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت
مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت

برای اصلاحی که بسختی می‌توانید احساس کنید! تیغ‌های یدک خودتراش ژیلت فیوژن ۵ پروگلاید آقایان دارای ۵ تیغه ضداصطکاک برای انجام اصلاحی روان و راحت است. تریمر دقیق در پشت این خودتراش برای نواحی که دسترسی به آنها مشکل است، مانند زیر بینی و خط ریش‌ها مناسب می‌باشد. نوار روان‌کننده تقویت‌شده این خودتراش در مقایسه با فیوژن ۵ حاوی ماده روان‌کننده بیشتری است. یک تیغ یدک این خودتراش تا یک ماه اصلاح، قابل استفاده است. تیغ‌های یدک خودتراش فیوژن ۵ پروگلاید آقایان با تمام خودتراش‌های فیوژن ۵ و فیوژن ۵ پاور سازگار است. این خودتراش‌های ژیلت قبلا فیوژن پروگلاید نامیده می‌شدند.

فیوژن ۵

مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت
مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت

برای اصلاحی که بسختی می‌توانید احساس کنید! خودتراش‌های مردانه ژیلت فیوژن ۵ دارای ۵ تیغه ضداصطکاک برای اصلاحی روان و آسان است. تریمر دقیق در پشت این محصول برای نواحی دور از دسترس و مدل دادن به موهای صورت مناسب می‌باشد. نوار روان‌کننده در هنگامی که شما دیگر اصلاح مطلوبی انجام نمی‌دهید، محو می‌شود. تیغ یدک این خودتراش تا یک ماه اصلاح، قابل استفاده است. خودتراش مردانه فیوژن ۵ پاور با تمام تیغ‌های یدک فیوژن ۵ سازگار است. این خودتراش‌های ژیلت قبلا فیوژن نامیده می‌شدند.

MACH3

مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت
مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت
  • دارای ۳ تیغه
  • نوار روان‌کننده

ویژگی‌های تیغه

  • خودتراش ژیلت برای آقایان با تیغه‌هایی قوی‌تر از فولاد که در مقایسه با سنسور ۳، بمدت طولانی‌تری تیزی‌شان را حفظ می‌کنند.
  • هر تیغ یدک این خودتراش تا ۱۵ اصلاح روان و راحت، قابل استفاده است.
  • کارتریج این خودتراش دارای تیغه‌های تیزتری است (۲ تیغه اول در مقایسه با سنسور ۳)
  • نوار روان‌کننده با کمک به سُر خوردن  راحت خودتراش روی صورت، از قرمز و تحریک شدن پوست جلوگیری می‌کند.
  • محافظ پوست پیشرفته به کشش پوست کمک می‌کند و موها را برای قطع شدن، آماده می‌نماید.
  • دسته بسیار باکیفیت با طراحی دقیق و وزن سبک که اصلاحی فوق‌العاده را به ارمغان می‌‌آورد.
  • سازگار با تمام تیغ‌های یدک MACH3

تیغه‌هایی محکم‌تر از فولاد

خودتراش‌های دستی ژیلت MACH3 آقایان دارای تیغه‌هایی محکم‌تر از فولاد است که در مقایسه با سنسور ۳، تیزی‌شان را بمدت طولانی‌تر حفظ می‌کنند. این خودتراش با تیغ‌های تیزتر (۲ تیغه اول در مقایسه با سنسور ۳) تا ۱۵ اصلاح راحت و روان، قابل استفاده است. این خودتراش‌های ژیلت دارای یک نوار روان‌کننده هستند که با سُر خوردن روی صورت به محافظت ازپوست در مقابل قرمزی و تحریک کمک می‌کند. محافظ پوستی میکروفین(microfin) ، پوست را می‌کِشد و موهای صورت را برای قطع شدن، آماده می‌کند. خودتراش مردانه MACH3 دارای یک دسته بسیار باکیفیت است که با طراحی دقیق و وزن سبک، تجربه یک اصلاح فوق‌العاده را برای شما به ارمغان می‌آورد. خودتراش مردانه دستی MACH3 با تمام تیغ‌های یدک MACH3 سازگار است.

خودتراش‌های یکبار مصرف مردانه بلو ۳ – هشت تایی

مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت
مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت

خودتراش یکبار مصرف مردانه بلو ۳، اصلاحی روان‌تر ارائه می‌دهد و شستشوی آن بسیار راحت‌تر است (در مقایسه با بلو ۲). این خودتراش دارای یک نوار روان‌کننده تقویت‌شده برای اصلاح فوق‌العاده راحت است (در مقایسه با بلو ۲ پلاس). سر چرخشی آن با کانتورهای صورت شما تنظیم می‌شود. دارای یک دسته سافت اولتراگریپ برای کنترل بهتر خودتراش. هر خودتراش یکبار مصرف بلو ۳ تا پنج اصلاح، قابل استفاده است.

  • اصلاحی روان‌تر و قابلیت شستشوی ۱۰۰ درصد بهتر (در مقایسه با بلو ۲)
  • خودتراش یکبار مصرف مردانه با نوار روان‌کننده تقویت‌شده (در مقایسه با بلو ۲ پلاس)
  • سر چرخشی آن با کانتورهای صورت شما تنظیم می‌شود.
  • دسته سافت اولتراگریپ برای کنترل بهتر
  • قابل استفاده تا ۵ اصلاح برای هر تیغ

سایر مشخصات محصول

  • برند: ژیلت
  • سری: بلو ۳
  • مواد تشکیل‌دهنده:

PEG-115M, PEG-7M, PEG-100, BHT  ،توکوفریل استات، عصاره آلوئه‌ورا

خودتراش‌های یکبار مصرف مردانه بلو ۲ پلاس SLALOM – ۸ تایی

مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت
مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت

این بسته حاوی ۸ عدد خودتراش یکبار مصرف ژیلت بلو ۲ پلاس SLALOM می‌باشد. با این خودتراش، یک اصلاح عالی در انتظار شماست. این خودتراش‌ها دارای نوار روان‌کننده حاوی آلوئه‌ورا، دسته سافت اولتراگریپ برای کنترل بهتر و یک سر چرخشی هستند که با کانتورهای صورت تنظیم می‌شود.

  • اصلاحی فوق‌العاده
  • خودتراش یکبار مصرف مردانه با تیغه‌های نازک و راحت دولبه ژیلت
  • نوار روان‌کننده حاوی آلوئه‌ورا در تماس با آب، فعال می‌شود و اصلاحی راحت و روان را ممکن می‌سازد.
  • سر چرخشی با کانتورهای صورت شما تنظیم می‌شود.
  • دسته سافت اولتراگریپ برای کنترل بهتر

سایر مشخصات محصول

  • برند: ژیلت
  • سری: بلو ۲
  • مواد تشکیل‌دهنده:

PEG-115M, PEG-7M, PEG-100, BHT  ،توکوفریل استات، عصاره آلوئه‌ورا

فوم‌های اصلاح

ژل اصلاح پروگلاید ۲ در ۱

مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت
مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت

اصلاحی کاملا روان! ژل اصلاح ژیلت فیوژن پروگلاید ۲ در ۱ مدل Ocean Breeze + Skin Care ، پوست‌های حساس را پس از اصلاح، نرم و خنک و شاداب می‌سازد. این فرمول بی‌نظیر ۲ در ۱، بهترین ژل اصلاح ژیلت را با حس خنک‌کنندگی افترشیو ترکیب می‌کند و یک احساس راحتی باورنکردنی را برای پوست – قبل، در حین و بعد از اصلاح – فراهم می‌نماید. برای آنکه پوست‌تان در تمام طول روز نرم و صاف باشد، از این ژل اصلاح به همراه خودتراش ژیلت فیوژن پروگلاید فلکس‌بال استفاده کنید.

  • مواد تشکیل‌دهنده:

آب/Eau، اسید پالمیتیک، تری‌اتانول‌آمین، ایزوپنتان، گلیسریل اولئات، اسید استئاریک، گلیسیرین،عطر/رایحه، ایزوبوتان، سوربیتول، هیدروکسی‌اتیل‌سلولز، PEG-90M، منتول، BHT, PEG-23M، پروپیلن گلیکول،گلیرسیل آکریلات/آکریلیک اسید کوپلیمر، PVM/MA کوپلیمر، Green 3, Blue 1

ژل اصلاح فیوژن هیدراژل

مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت
مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت

ژل اصلاح ژیلت فیوژن ۵ مدل اولترا سنستیو دارای چند ویژگی فوق‌العاده است: این ژل با خنک کردن  پوست، آن را تسکین داده، به محافظت از پوست در طول اصلاح کمک می‌کند و در نتیجه آن را شاداب و نرم نگه می‌دارد.

این ژل اصلاح برای پوست‌های حساس، مناسب است و حس راحتی فوق‌العاده‌ای را برای پوست فراهم می‌کند. برای تجربه یک حس راحتی بی‌نظیر – در قبل، حین و پس از اصلاح – از این ژل به همراه خودتراش فیوژن ۵ استفاده نمایید.

فوم و ژل اصلاح Series

مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت
مقایسه خودتراش‌ها و فوم‌های اصلاح ژیلت

ژل اصلاح ژیلت سِریز سنستیو با فرمولی سه‌کاره، پوست را هیدراته کرده، محافظت می‌نماید و تسکین می‌دهد. ژل اصلاح سریز سنستیو حاوی آلوئه‌ورا است و به محافظت از پوست در برابر ۵ نشانه تحریک ناشیاز اصلاح کمک می‌کند: جراحت‌ها و بریدگی‌ها، سفتی، قرمزی، سوزش و حس گزش.

برای یک اصلاح فوق‌العاده راحت، از ژل اصلاح ژیلت سریز سنستیو به همراه خودتراش ژیلت MACH3 استفاده کنید.

  • مواد تشکیل‌دهنده:

آب/Eau، اسید پالمیتیک، تری‌اتانول‌آمین، ایزوپنتان، گلیسریل اولئات، اسید استئاریک، ایزوبوتان، سوربیتول، عطر/رایحه، هیدروکسی‌اتیل‌سلولز، PEG-90M, PEG-23M ، عصاره برگ آلوئه‌ورا، BLUE 1

دکتر بیوک لاهیجانی افخم

دکتر بیوک لاهیجانی افخم (به انگلیسی: Buyuk Lahijani Afkham) متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۴۳ در تبریز هستند. ایشان مدرک کارشناسی ارشد داروسازی خود را از دانشگاه غازی (Gazi University) ترکیه دریافت کرده‌اند و مقالات متعددی را نیز در ژورنال های معتبر به چاپ رسانده‌اند. دکتر بیوک لاهیجانی افخم در سال ۱۳۹۷ داروخانه آنلاین بتادارو (Betadarou) را در شهر تبریز تاسیس کردند. بتادارو دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است و به انتخاب بسیاری از شرکت های داروسازی جزو داروخانه های برتر استان آذربایجان شرقی قرار دارد. شماره نظام پزشکی: 9205 | آدرس: تبریز، خیابان ارک جدید، داروخانه افخم

نوشته های مشابه

‫۶ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا